Magicom cikkek


A generációváltás után a digitalizáció a kihívás

A generációváltás után a digitalizáció a kihívás 

A finisébe fordult egy évvel ezelőtt indult hiánypótló sorozatunk, amelyben egy magyar tulajdonú családi vállalkozásban véghez vitt vezetőváltás menetét mutatjuk be. Immáron alig két hónappal a tervezett átadás-átvétel előtt már a váltás utáni kihívásokat vettük szemügyre Csóti Gábor szervezetfejlesztő-tanácsadó, a BusinessWork Hungary Kft. ügyvezetőjének segítségével.
Fel kell nőni az elődhöz

Fel kell nőni az elődhöz 

Folytatjuk a Piac & Profit egyedülálló sorozatát, amelyben egy magyar családi vállalkozás vezetésében végbemenő generációváltás folyamatát követjük végig. Most Békési Gábor vállalkozásgazdasági szakértő segítségével megnéztük, milyen elvárásoknak kell megfelelnie az új főnöknek.
Generációváltás testközelből: az utódom legyen, ne a klónom

Generációváltás testközelből: az utódom legyen, ne a klónom 

Folytatjuk a Piac & Profit egyedülálló sorozatát, amelyben egy magyar családi vállalkozásban megkezdett generációváltást követjük nyomon. A következő részben a régi és az új ügyvezetőt ültettük le egy rendhagyó páros interjúra, és azzal szembesítettük őket, hogyan látják a folyamatot a külső partnerek és a megrendelők.
Már az is segítség, ha valakivel őszintén lehet beszélni

Már az is segítség, ha valakivel őszintén lehet beszélni 

Egy nagy döntés meghozatalánál, mint amilyen például a visszalépés a cég irányításától, a cégvezetőnek az egyik legfontosabb segítséget az adhatja, ha van valaki, akivel igazán őszinte lehet – vélekedik Tóth Róbert, mérnök-közgazdász.
Az anyósülésből mindenki tud vezetni

Az anyósülésből mindenki tud vezetni 

A generációváltás tervezésénél gyakran elfeledkezünk a vállalat legértékesebb részéről: a munkatársakról. Hogy ebbe a hibába mi ne essünk bele, a Piac & Profit ekorealityjének negyedik részében most a MagiComnál dolgozó kulcsembereket szólaltattuk meg, akik név nélkül mondják el, mi a véleményük az átadás-átvételről.
Generációváltás testközelből: őszinteség nélkül nem megy

Generációváltás testközelből: őszinteség nélkül nem megy 

Folytatódik a Piac & Profit formabontó eko-realityje, amelyben egy családi vállalkozás vezetésében véghezvitt generációváltást követünk testközelből. Ezúttal a folyamat újabb kulcsfontosságú szereplőit szólaltattuk meg, meglepő eredménnyel.
Mi jövünk, Ti még maradtok? Mi lesz ebből a generációváltásból?

Mi jövünk, Ti még maradtok? Mi lesz ebből a generációváltásból? 

Folytatjuk a Piac & Profit formabontó sorozatát, amelyben egy eco-reality keretében testközelből mutatjuk be a generációváltást egy családi vállalkozásnál. Az előző részben a távozó ügyvezetőt és gazdasági irányítót mutattuk be, most egy rendhagyó kettős interjúban az a két ember szólal meg akik nyomdokaikba lépnek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért 

Ponthatár afterparti: kedvezményesővel versenyeznek bankok a diákhitelhez számlát nyitókért.

Adózás

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok  

Augusztus 1-től duplájára emelkedik az adókötelezettségek nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén kiszabható mulasztási bírság általános mértéke.

Jogi kisokos

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek  

Augusztus 1-től 13 százalékról 15 százalékra emelkedik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiszabható bírság összegének felső határa.

Cégblog

Ilyen benzinkutat sem látott még

Ilyen benzinkutat sem látott még  

Az eddigiekhez képest más modellen alapul az Auchan legújabb csepeli töltőállomása.

Társadalom

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót  

Az európaiak a demokráciát és a gazdasági hatékonyságot tartják az EU fő erősségének.

Infokom

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?  

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo