Környezetbarát csomagolás cikkek

Környezetbarát naptej a dm polcain
Mit tehetünk, ha a fenntarthatóságot szeretnénk beépíteni a mindennapok gyakorlatába? A dm döntéseiben jelentős szerepe van a fenntarthatóságnak: a saját márkás termékek csomagolásában és az összetevők terén is fontos lépések történtek. Idén egy új, „zöld” naptejet kínálnak a családoknak.

Ötszintű minősítési rendszer a zöld termékeknek
Versenyelőnyre tehetnek szert azok a termékek, melyeknél a gyártók bizonyítani tudják és kihangsúlyozzák a marketingben, hogy környezetbarát módon állították elő őket, és alapanyagaik könnyen újrahasznosíthatók. Nő az ökotudatos fogyasztók száma, és nekik ilyen címkékre lesz szükségük, hogy eldöntsék, mely terméket veszik meg.

Egekbe szökhet a kukorica ára az új felhasználás miatt
A kukorica az egyik esélyes kihívója a mai műanyagok alapanyagának. Olcsó, és kiváló minőségű, könnyen lebomló, tehát környezetbarát műanyag készülhet belőle. Az új felhasználás viszont megemelheti az árát.

Vásárlásnál azért a külső a lényeg
A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.

Már nem csodabogár a fenntarthatósági szakértő
A társadalmi szerepvállalás alakíthat egy cég megítélésén, ami fokozhatja az eladásokat – mondja Szederkényi Zita, a Dreher vállalati kapcsolatok senior kommunikációs specialistája. Nem lehetőség, hanem szükséglet tehát figyelni erre a területre.