Környezetbarát csomagolás cikkek


Környezetbarát naptej a dm polcain

Környezetbarát naptej a dm polcain 

Mit tehetünk, ha a fenntarthatóságot szeretnénk beépíteni a mindennapok gyakorlatába? A dm döntéseiben jelentős szerepe van a fenntarthatóságnak: a saját márkás termékek csomagolásában és az összetevők terén is fontos lépések történtek. Idén egy új, „zöld” naptejet kínálnak a családoknak.
Ötszintű minősítési rendszer a zöld termékeknek

Ötszintű minősítési rendszer a zöld termékeknek 

Versenyelőnyre tehetnek szert azok a termékek, melyeknél a gyártók bizonyítani tudják és kihangsúlyozzák a marketingben, hogy környezetbarát módon állították elő őket, és alapanyagaik könnyen újrahasznosíthatók. Nő az ökotudatos fogyasztók száma, és nekik ilyen címkékre lesz szükségük, hogy eldöntsék, mely terméket veszik meg.
Egekbe szökhet a kukorica ára az új felhasználás miatt

Egekbe szökhet a kukorica ára az új felhasználás miatt 

A kukorica az egyik esélyes kihívója a mai műanyagok alapanyagának. Olcsó, és kiváló minőségű, könnyen lebomló, tehát környezetbarát műanyag készülhet belőle. Az új felhasználás viszont megemelheti az árát.
Vásárlásnál azért a külső a lényeg

Vásárlásnál azért a külső a lényeg 

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.
Már nem csodabogár a fenntarthatósági szakértő

Már nem csodabogár a fenntarthatósági szakértő 

A társadalmi szerepvállalás alakíthat egy cég megítélésén, ami fokozhatja az eladásokat – mondja Szederkényi Zita, a Dreher vállalati kapcsolatok senior kommunikációs specialistája. Nem lehetőség, hanem szükséglet tehát figyelni erre a területre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Gazdaság

Véget érhet a kereskedelmi világháború

Véget érhet a kereskedelmi világháború 

Az Egyesült Államok és Kína megállapodott a kétoldalú kereskedelmet szabályozó egyezség kereteiben.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo