Komment cikkek


Ez a hype most nem jött be a Facebooknál

Ez a hype most nem jött be a Facebooknál 

Jó a nyilvános dicséret - különösen, ha a gyártmány készítőjétől jön, gondolhatták a Facebooknál. Az ötlet azonban nem jött be.
Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy 

Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
A Facebook után a Google is felveszi a harcot a szélsőséges bejegyzésekkel szemben

A Facebook után a Google is felveszi a harcot a szélsőséges bejegyzésekkel szemben 

A Facebook után a Google is felveszi a harcot a világhálón a szélsőséges, vagy a terrorizmushoz köthető tartalmak ellen, ezek minél gyorsabb eltávolítását ígérve.
Nem érdemes etetni a trollokat

Nem érdemes etetni a trollokat 

A kommenteket lehet szeretni, lehet utálni, de mindenképpen előre meghatározott módon kezelni kell azokat. Hogy hogyan, arra is vannak remekül bevált technikák. Alapvetően meg kell őrizni a hidegvérünket, de bizonyos esetekben felléphetünk drasztikusan is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo