Komment cikkek
Ez a hype most nem jött be a Facebooknál
Jó a nyilvános dicséret - különösen, ha a gyártmány készítőjétől jön, gondolhatták a Facebooknál. Az ötlet azonban nem jött be.
Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy
Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
A Facebook után a Google is felveszi a harcot a szélsőséges bejegyzésekkel szemben
A Facebook után a Google is felveszi a harcot a világhálón a szélsőséges, vagy a terrorizmushoz köthető tartalmak ellen, ezek minél gyorsabb eltávolítását ígérve.
Nem érdemes etetni a trollokat
A kommenteket lehet szeretni, lehet utálni, de mindenképpen előre meghatározott módon kezelni kell azokat. Hogy hogyan, arra is vannak remekül bevált technikák. Alapvetően meg kell őrizni a hidegvérünket, de bizonyos esetekben felléphetünk drasztikusan is.