Ez a hype most nem jött be a Facebooknál

Jó a nyilvános dicséret - különösen, ha a gyártmány készítőjétől jön, gondolhatták a Facebooknál. Az ötlet azonban nem jött be.

Az Amazon újabban (egyelőre csak az Egyesült Államokban) forgalomba hozta a Facebook „okos” hangszóróját, amelyet a portál hálózatán videó-telefonálásra lehet használni. Amerikai szakújságíró figyelt fel arra, hogy ezt követően a Facebookon sorra jelentek meg a terméket dícsérő, 5 csillaggal értékelő kommentek. Névvel.

Kép:FreeDigitalPhotos.net/FrameAngel

Egyes nevek ismerősek voltak. Utánanézett s kiderítette, hogy a nevek hitelesek – a gond csak az, hogy a dicsérő értékelések megszövegezői a Facebook alkalmazottai... Holott kifejezetten tiltott, hogy egy terméket saját gyártói dicsérjenek a portálon.

Zuckerberg megértette, hogy nyakán a kés
Világbotrányok tépázták meg a múlt évben a Facebook hírnevét. Alapítója és tulajdonosa, Mark Zuckerberg most javulást ígér.
A hírre a Facebook vezetői azt mondták: nem szervezett akcióról volt szó. Munkatársai hibáztak s máris kötelezték őket, hogy vegyék le a sajátos reklám-szövekeket a portálról. Ami meg is történt...

(Forrás: Neue Zürcher Zeitung)



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo