Kliens cikkek


Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Tedd könnyebbé ügyfeled életét 

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy 

Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég 

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat 

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül?

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül? 

Magyar mesterséges intelligencia körkép 2025. Beszélgetés Dr. Barta Gergővel, a Deloitte vezető AI szakértőjével.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo