Kiskereskedelemi különadó cikkek


Csak egy újabb adó, nem munkahelyteremtés

Csak egy újabb adó, nem munkahelyteremtés 

A kötelező létszám előírása a kiskereskedelemben egy újabb adó lenne - közölte az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) kedden, a sajtóban megjelent kormányzati kereskedelempolitikai javaslatokra reagálva - írja az MTI.
Újra jöhet a kiskereskedelmi különadó

Újra jöhet a kiskereskedelmi különadó 

Visszatérhet az egyszer már kivezetett kiskereskedelmi különadó. A kereskedelempolitikáért felelős miniszteri biztos nyilatkozata szerint, ha a lengyelek progresszív adóját elfogadja az Unió, lemásoljuk a módszert.
Még nem lefutott ügy a kiskereskedelmi különadó

Még nem lefutott ügy a kiskereskedelmi különadó 

Mivel a magyar bíróságoknak kell dönteniük azzal kapcsolatban, hogy ellentétes-e egyes esetekben az uniós joggal a kiskereskedelmi különadó, még messze nem került pont az ügy végére. Viszont az eset más adónemeket is „magával ránthat.”
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo