SPAR Magyarország – Minőség és hazai értékek

A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.

A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első üzletét 1991-ben nyitotta Tatán. Azóta az ország egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatává nőtte ki magát, jelenleg 652 üzlettel rendelkezik országszerte. Ezeknek közel fele franchise rendszerben, magyar kiskereskedők tulajdonában működik. A SPAR Magyarország több mint 17 ezer munkavállalóval az egyik legnagyobb hazai foglalkoztató.

 Helyi beszerzés, kiváló minőség – a SPAR Magyarország sikerének titka
Helyi beszerzés, kiváló minőség – a SPAR Magyarország sikerének titka
Fotó: KMÉ

A SPAR és a KMÉ-védjegy

A vállalat számára kiemelten fontos a minőség és a hazai beszállítókkal való együttműködés. „Az élelmiszertermékek beszerzése során 91%-ban hazai beszerzési forrásokra támaszkodunk” – hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR Magyarország 2020-ban szerezte meg először a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. Azóta már 6 termékük viseli büszkén ezt az elismerést, amely a minőség egyik legfontosabb garanciája hazánkban.

Hazai beszállítók és sikeres együttműködések

A SPAR Magyarország hazai beszállítókkal történő közös munkájának egyik példája a Szarvasi Mozzarella Kft.-vel való sikeres együttműködés, amelynek eredményeként az S-Budget Mascarpone megszerezte a KMÉ-védjegyet.

A KMÉ-védjegyes mascarpone
A KMÉ-védjegyes mascarpone
Fotó: KMÉ

„Nemcsak megszerezni, hanem megtartani is fontos a védjegyet. Rendszeres élelmiszerbiztonsági tesztek, önellenőrzési rendszerek és mikrobiológiai vizsgálatok biztosítják a minőséget” – mondta Maczelka Márk.

Miért érdemes pályázni a KMÉ-védjegyre?

A SPAR Magyarország tapasztalatai szerint a KMÉ-védjegy jelentős előnyt biztosít a fogyasztók számára, mivel növeli a termékekbe vetett bizalmat. „A vásárlói visszajelzések alapján a védjegy megléte segíti a döntéshozatalt, és erősíti a termék és a gyártó iránti bizalmat” – tette hozzá Maczelka Márk.

A védjegy elnyerése nemcsak piaci előnyt jelent, hanem lehetőséget ad arra is, hogy a gyártók tovább fejlesszék minőségbiztosítási rendszereiket, hiszen a háttérben zajló ellenőrzési folyamatok ezt segítik elő.

Bővülő kínálat – a jövő tervei

A SPAR Magyarország célja, hogy a jövőben tovább növelje a KMÉ-védjeggyel rendelkező termékek számát. A beszerzési csapat folyamatosan dolgozik a gyártópartnerekkel azon, hogy minél több termék feleljen meg a szigorú minőségi követelményeknek.

A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.

(x)

 

Véleményvezér

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.
Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein

Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein 

Immár a tengereken is folyik a háború.
Jönnek a Budapest-logós Pride pólók

Jönnek a Budapest-logós Pride pólók 

Az Orbán Viktorral szembeni ellenállás kereskedelmi vetületet kap.
Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői

Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői 

Bár egyetlen gyermeket nem ért sérelem a Pride miatt a résztvevők gigabüntetést kapnak.
Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo