Jövőkép cikkek


A magyarok 62 százaléka helyzetének romlására számít

A magyarok 62 százaléka helyzetének romlására számít 

Az egészségünkbe és a tanulásba fektetnénk többet, ha visszamehetnénk az időben.
Erőteljesen változott a hazai cégvezetők hangulata

Erőteljesen változott a hazai cégvezetők hangulata 

Reménytelibb tavaszt várnak a hazai cégvezetők.
Ilyenek lesznek a jövő otthonai

Ilyenek lesznek a jövő otthonai 

A koronavírus világjárvány átformálta az otthonunkról alkotott elképzeléseinket.
A stabil jövő hozhatja a szakmai sikert

A stabil jövő hozhatja a szakmai sikert 

A stabil háttér, a biztos jövőkép jelentené a legfőbb garanciát a szakmai sikerekre a magyar munkavállalók jelentős részének. A Pulzus felmérés arra is választ keresett, a válaszadók mit gondolnak, vajon mennyire tudnak munkájukkal hatással lenni másokra.
Borbély László: létezhet boldog vállalat?

Borbély László: létezhet boldog vállalat? 

A szervezetfejlesztés a félelmekkel foglalkozik, ezeket szereli le, hogy ne álljon a fejlődés útjába. Ha a vezető és csapata hatékonyan és örömmel, elkötelezve tud együtt dolgozni, akkor magas a szervezeti boldogság. Többek között erről beszélt Borbély László a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo