Jövőkép cikkek


A magyarok 62 százaléka helyzetének romlására számít

A magyarok 62 százaléka helyzetének romlására számít 

Az egészségünkbe és a tanulásba fektetnénk többet, ha visszamehetnénk az időben.
Erőteljesen változott a hazai cégvezetők hangulata

Erőteljesen változott a hazai cégvezetők hangulata 

Reménytelibb tavaszt várnak a hazai cégvezetők.
Ilyenek lesznek a jövő otthonai

Ilyenek lesznek a jövő otthonai 

A koronavírus világjárvány átformálta az otthonunkról alkotott elképzeléseinket.
A stabil jövő hozhatja a szakmai sikert

A stabil jövő hozhatja a szakmai sikert 

A stabil háttér, a biztos jövőkép jelentené a legfőbb garanciát a szakmai sikerekre a magyar munkavállalók jelentős részének. A Pulzus felmérés arra is választ keresett, a válaszadók mit gondolnak, vajon mennyire tudnak munkájukkal hatással lenni másokra.
Borbély László: létezhet boldog vállalat?

Borbély László: létezhet boldog vállalat? 

A szervezetfejlesztés a félelmekkel foglalkozik, ezeket szereli le, hogy ne álljon a fejlődés útjába. Ha a vezető és csapata hatékonyan és örömmel, elkötelezve tud együtt dolgozni, akkor magas a szervezeti boldogság. Többek között erről beszélt Borbély László a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo