Internetes kiskereskedelem cikkek

Idén elmarad a roham vagy rekordot döntenek a futárszolgálatok a karácsonyi szezonban?
Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető.

Nem sok esélye maradt a magyar üzleteknek: letarolhatják a piacot a külföldi e-kereskedők
Az elmúlt szűk évtizedben világszerte drámai piaci átalakulások történtek a kereskedelemben.

Visszafogott kedvezményekkel készülnek a kereskedők
Jellemzően 5-15 százalékos kedvezményeket kínáló, a korábbiaknál kisebb kampányokkal megtámogatott Black Friday-ra lehet számítani idén.

Kárpótlást ígér a magyaroknak a Wish, az internetes kereskedő megtéveszthetett sokakat
GVH: a Wish e-kereskedelmi platform 150-225 millió forint kompenzációt ad a magyar fogyasztóknak.

Neten vagy boltban - így szeretnek vásárolni a magyarok
Az elmúlt egy évben online rendelők 56 százaléka is a személyes, bolti vásárlást részesíti előnyben, ugyanakkor nagy eltérés van ebben az egyes korcsoportok között.

Túlköltekezést és vásárlási kényszert hoz a Black Friday
Vásárlási kényszer, felesleges termékek vásárlása, túlköltekezés, vásárlásfüggőség, avagy ismét nyakunkon a Black Friday.

Ráéreztek a magyarok az online vásárlás ízére
Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy a járvány hatására tavaly hirtelen hatalmasat bővülő online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.