Internetes kiskereskedelem cikkek
Itt a Temu versenytársa, elképesztő árakkal veszik fel a versenyt
Egyelőre csak Amerikában indult el az oldal.
Imádják a magyarok a Black Friday-t, tombolni fog a kereskedelem
A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen.
Vigyázat, jogsértés a gyanú egy szépségápolási termékeket értékesítő webáruháznál
GVH: feltehetően jogsértő a Notino árfeltüntetési gyakorlata.
Néhány nap alatt nagyot fordult a világ a magyarokkal
Egy hét alatt a hűtőberendezésekről az esőkabátokra került a fókusz.
Őrült rendelések: nem semmi, miket tesznek virtuális bevásárlókosarukba a magyar vásárlók
Tejet, üdítőket és péksüteményeket rendelnek leggyakrabban a budapestiek, de a kisebb, feltöltő bevásárlások mellett egyre többen intézik online a nagybevásárlást is.
Kevesebb pénzt költünk a neten, az infláció az online vásárlási szokásokat is nagyban átrajzolta
Megtorpant az online vásárlás korábbi növekedési üteme.
Megvan, mi lehet a webáruházak szuperstratégiája 2024-ben
A hazai webáruházak 67 százaléka számított forgalomnövekedésre tavaly.
A webáruházaknál is érzik, kevesebbet költenek a vásárlók
A reálbérek idei átmeneti visszaesése, a vásárlók rendelkezésére álló szűkebb források a jelek szerint az év végi időszakban is éreztetik a hatásukat.
Idén elmarad a roham vagy rekordot döntenek a futárszolgálatok a karácsonyi szezonban?
Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető.
Nem sok esélye maradt a magyar üzleteknek: letarolhatják a piacot a külföldi e-kereskedők
Az elmúlt szűk évtizedben világszerte drámai piaci átalakulások történtek a kereskedelemben.
Visszafogott kedvezményekkel készülnek a kereskedők
Jellemzően 5-15 százalékos kedvezményeket kínáló, a korábbiaknál kisebb kampányokkal megtámogatott Black Friday-ra lehet számítani idén.
Kárpótlást ígér a magyaroknak a Wish, az internetes kereskedő megtéveszthetett sokakat
GVH: a Wish e-kereskedelmi platform 150-225 millió forint kompenzációt ad a magyar fogyasztóknak.
Neten vagy boltban - így szeretnek vásárolni a magyarok
Az elmúlt egy évben online rendelők 56 százaléka is a személyes, bolti vásárlást részesíti előnyben, ugyanakkor nagy eltérés van ebben az egyes korcsoportok között.
Túlköltekezést és vásárlási kényszert hoz a Black Friday
Vásárlási kényszer, felesleges termékek vásárlása, túlköltekezés, vásárlásfüggőség, avagy ismét nyakunkon a Black Friday.
Ráéreztek a magyarok az online vásárlás ízére
Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy a járvány hatására tavaly hirtelen hatalmasat bővülő online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.