Néhány nap alatt nagyot fordult a világ a magyarokkal

A rossz idő hirtelen, átmeneti idő nélkül köszöntött be: míg egyik nap még verőfényes napsütésben küzdöttünk a hőség ellen, szinte azonnal a borús felhők és a folyamatos esőzés jelenti az új kihívást. Ez meglátszik az Árukereső.hu kereséseiben is, ahol egy hét alatt a hűtőberendezésekről az esőkabátokra került a fókusz.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon két hete még gyerekszandálokat és ugróvárakat kerestek közel kétszer annyian, a múlt héten azonban közel hétszer többen kutattak esőkabátok, háromszor annyian esernyők, és több mint kétszer annyian radiátorok és férfi dzsekik iránt. Egyértelmű, hogy még az időjárás-előrejelzések ellenére sem tudtak felkészülni az ilyen drasztikus változásra a fogyasztók, most pedig próbálják beszerezni a szükséges holmikat.

Gumicsizmára cseréltük a szandált
Gumicsizmára cseréltük a szandált
Fotó: Depositphotos

Ugyanez igaz szomszédainkra is. Csehországban több mint háromszor annyian kutattak esernyőket és közel kétszer annyian kutyaruhákat, hogy kedvenceik se fázzanak meg. Szlovákiában hétszeresére ugrott a gyerek gumicsizmák iránti érdeklődés, és majdnem hatszorosára a női gumicsizmáké – persze itt több mint ötször annyian kerestek rá esernyőkre, és majdnem kétszer annyian kutyaruhákra.

Szlovéniában pár hete még a kerti hinták voltak a sztárok, most azonban radiátorokat és téli gumikat keresnek kétszer annyian. Szerbiában a légkondikat és medencéket a melegítők és kályhák váltották, 75 százalékos és 61 százalékos növekedéssel. Horvátországban is légkondicionálók és elektromos robogók helyett a téli gumik és a szárítók tapasztaltak 73 százalékos és 80 százalékos növekedést. Érdekesség, hogy 1083 százalékkal nőttek meg a babacipők keresései is, valamint 116 százalékkal a gyerekek sportcipői. Romániában a ventilátorok növekedését az olajmelegítőké váltotta 67 százalékos ugrással. Egyedül Bulgária lóg ki a sorból, ahol gyümölcsprések és párásítók a sztárok, 130 százalékos és 90 százalékos növekedéssel.

Véleményvezér

Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo