Őrült rendelések: nem semmi, miket tesznek virtuális bevásárlókosarukba a magyar vásárlók

Tejet, üdítőket és péksüteményeket rendelnek leggyakrabban a budapestiek, de a kisebb, feltöltő bevásárlások mellett egyre többen intézik online a nagybevásárlást is – derült ki a foodora market adataiból.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A foodora market Magyarországon öt városban szállítja házhoz a bevásárlást, és az évek alatt számtalan extrém rendelésre is volt példa. A legnehezebb rendelés 90 kg-os volt, a legnagyobb összegű pedig 632 ezer forintba került. Volt, aki hajnali 3-kor egy lazacos gourmet reggeli hozzávalóit rendelte meg, míg mások a másnaposságra készültek fel vízzel és proteinszeletekkel.

Rendelünk, mintha nem lenne holnap
Rendelünk, mintha nem lenne holnap
Fotó: Foodora

Az elmúlt időszakban jelentősen felpörgött a házhoz szállítások iránti érdeklődés: az e-kereskedelem bővülésén túl a gyorskereskedelemre is megnőtt az igény, és egyre több nagybevásárlás történik már ezeken a platformokon – derült ki a foodora összeállításából.

Az FMCG termékek piacán a GKID felmérése alapján a foodora market országosan a 9. helyen áll a hazai online kereskedők között. A foodora az online ételrendelés mellett már közel négy éve a saját boltjaiból, a foodora marketekből Magyarországon öt városban szállítja házhoz a bevásárlást. A budapesti boltok mellett, Szegeden, Debrecenben, Pécsen és Győrben pedig egy-egy ilyen bolt működik. Az úgynevezett dark store-ok lényege, hogy az utcáról betérő vásárlók számára nem nyitott, a boltokból csak online lehet rendelni.

Egyre több a nagybevásárlás

A foodora market termékei közül az ásványvizek, dobozos tejek, friss húsok és zöldségek, valamint pékáruk – leginkább zsemlék és kiflik - kerülnek legtöbbször a virtuális kosárba. A foodora felhasználók egyre gyakrabban vásárolnak friss termékeket, zöldségeket, gyümölcsöket és húsokat, ezekből átlagosan 3-4 napra elegendő mennyiséget rendelnek a felhasználók, míg tartós élelmiszerből hajlamosak hosszabb távra vásárolni.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo