A foodora market Magyarországon öt városban szállítja házhoz a bevásárlást, és az évek alatt számtalan extrém rendelésre is volt példa. A legnehezebb rendelés 90 kg-os volt, a legnagyobb összegű pedig 632 ezer forintba került. Volt, aki hajnali 3-kor egy lazacos gourmet reggeli hozzávalóit rendelte meg, míg mások a másnaposságra készültek fel vízzel és proteinszeletekkel.
Az elmúlt időszakban jelentősen felpörgött a házhoz szállítások iránti érdeklődés: az e-kereskedelem bővülésén túl a gyorskereskedelemre is megnőtt az igény, és egyre több nagybevásárlás történik már ezeken a platformokon – derült ki a foodora összeállításából.
Az FMCG termékek piacán a GKID felmérése alapján a foodora market országosan a 9. helyen áll a hazai online kereskedők között. A foodora az online ételrendelés mellett már közel négy éve a saját boltjaiból, a foodora marketekből Magyarországon öt városban szállítja házhoz a bevásárlást. A budapesti boltok mellett, Szegeden, Debrecenben, Pécsen és Győrben pedig egy-egy ilyen bolt működik. Az úgynevezett dark store-ok lényege, hogy az utcáról betérő vásárlók számára nem nyitott, a boltokból csak online lehet rendelni.
Egyre több a nagybevásárlás
A foodora market termékei közül az ásványvizek, dobozos tejek, friss húsok és zöldségek, valamint pékáruk – leginkább zsemlék és kiflik - kerülnek legtöbbször a virtuális kosárba. A foodora felhasználók egyre gyakrabban vásárolnak friss termékeket, zöldségeket, gyümölcsöket és húsokat, ezekből átlagosan 3-4 napra elegendő mennyiséget rendelnek a felhasználók, míg tartós élelmiszerből hajlamosak hosszabb távra vásárolni.