Interaktív cikkek


Cégmarketing: szeret leskelődni az Y-generáció? Ki kell szolgálni a kíváncsiságát!

Cégmarketing: szeret leskelődni az Y-generáció? Ki kell szolgálni a kíváncsiságát! 

Ezt állította legalábbis a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján Szántó Péter vlog-és onlineguru, a Springtab alapítója, aki a hallgatóság lelkére kötötte: nem kell minden nap feltalálni a spanyol viaszt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
 Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni

Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni 

Gyurcsik Attilával, a Privátbankár.hu idei befektetési alapkezelői szavazásán több dobogós helyezést elért Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával beszélgettünk.
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

A Brexit agyatlansága az amerikai vámcunami hatására látszik csak igazán

A Brexit agyatlansága az amerikai vámcunami hatására látszik csak igazán 

Brexit – Bank of England-kormányzó: mindent meg kell tenni a Brexit negatív kereskedelmi hatásainak minimalizálásáért.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo