Gyorsaság cikkek


Az ENSZ döbbenetes bizonyítékai: itt a tömeges kipusztulás

Az ENSZ döbbenetes bizonyítékai: itt a tömeges kipusztulás 

Nemcsak a klíma szempontjából sorsdöntő a 21. század: néhány generáció életútja alatt kihalhat az állatfajok 75 százaléka. Egyes veszélyeztetett állatfajoknál tízszeres, másoknál százszoros a kipusztulás gyorsasága, mint ami az elmúlt 10 millió évben az átlag volt, állítja az ENSZ májusban napvilágra kerülő jelentése a globális fajpusztulásról.
Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná?

Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná? 

A gyors vagy az ingyenes kiszállítás a legjobb opció? Melyik előnyösebb ügyfeleink, illetve cégünk számára? Az előnyökről és a hátrányokról is olvashatunk a Marketing döntések blogjában. 
A chatbot tudja, mikor van szükség emberi beavatkozásra

A chatbot tudja, mikor van szükség emberi beavatkozásra 

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget – így vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi vállalatok, akik nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására – hangzott el egy szakmai konferencián.
Kürti Sándor: „A GDPR nem büntetőtörvény”

Kürti Sándor: „A GDPR nem büntetőtörvény” 

A nemzetközileg elismert adatmentő vállalkozás névadó mogulja természetesen szakmailag érintett a törvényben, és sajátos szemszögből látja annak hasznosságát. Kürti Sándor szerint éppen ideje, hogy az információs szupersztrádának is legyen afféle KRESZ-szabályrendszere.
Lopjuk az ügyfelek idejét: a gyorsaság az új minőség

Lopjuk az ügyfelek idejét: a gyorsaság az új minőség 

Az ügyfél mindent rögtön akar, mert az okostelefonján a gyorsasághoz, az azonnali hozzáféréshez szokott hozzá. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
Analóg lények vagyunk egy felgyorsult digitális világban

Analóg lények vagyunk egy felgyorsult digitális világban 

Alapérzésünk, hogy sietünk és nincs időnk semmire. A gépek még gyorsabb információtermelést hoznak életünkbe. Minden exponenciálisan gyorsul. És mi is mindent gyorsan akarunk. Hova vezet ez?
Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat 

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató 

Bálint Attila, a Raiffeisen Bank Private Banking üzletágának ügyvezetője kalauzol el minket a magyar privátbanki szolgáltatások három évtizedes fejlődén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo