Gyorsaság cikkek


Az ENSZ döbbenetes bizonyítékai: itt a tömeges kipusztulás

Az ENSZ döbbenetes bizonyítékai: itt a tömeges kipusztulás 

Nemcsak a klíma szempontjából sorsdöntő a 21. század: néhány generáció életútja alatt kihalhat az állatfajok 75 százaléka. Egyes veszélyeztetett állatfajoknál tízszeres, másoknál százszoros a kipusztulás gyorsasága, mint ami az elmúlt 10 millió évben az átlag volt, állítja az ENSZ májusban napvilágra kerülő jelentése a globális fajpusztulásról.
Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná?

Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná? 

A gyors vagy az ingyenes kiszállítás a legjobb opció? Melyik előnyösebb ügyfeleink, illetve cégünk számára? Az előnyökről és a hátrányokról is olvashatunk a Marketing döntések blogjában. 
A chatbot tudja, mikor van szükség emberi beavatkozásra

A chatbot tudja, mikor van szükség emberi beavatkozásra 

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget – így vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi vállalatok, akik nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására – hangzott el egy szakmai konferencián.
Kürti Sándor: „A GDPR nem büntetőtörvény”

Kürti Sándor: „A GDPR nem büntetőtörvény” 

A nemzetközileg elismert adatmentő vállalkozás névadó mogulja természetesen szakmailag érintett a törvényben, és sajátos szemszögből látja annak hasznosságát. Kürti Sándor szerint éppen ideje, hogy az információs szupersztrádának is legyen afféle KRESZ-szabályrendszere.
Lopjuk az ügyfelek idejét: a gyorsaság az új minőség

Lopjuk az ügyfelek idejét: a gyorsaság az új minőség 

Az ügyfél mindent rögtön akar, mert az okostelefonján a gyorsasághoz, az azonnali hozzáféréshez szokott hozzá. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
Analóg lények vagyunk egy felgyorsult digitális világban

Analóg lények vagyunk egy felgyorsult digitális világban 

Alapérzésünk, hogy sietünk és nincs időnk semmire. A gépek még gyorsabb információtermelést hoznak életünkbe. Minden exponenciálisan gyorsul. És mi is mindent gyorsan akarunk. Hova vezet ez?
Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat 

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően 

A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 79. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Jogi kisokos

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet?

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet? 

Az üzleti világban gyakran előfordul, hogy az üzleti partner nem fizeti ki a lejárt tartozását vagy nem fizeti vissza az adott kölcsönt.

Gazdaság

Még olcsóbbak lehetnek a lakásbiztosítások

Még olcsóbbak lehetnek a lakásbiztosítások  

Az első félévben mérséklődött a lakásbiztosítások átlagdíja, a július elsejétől életbe lépett önkéntes árstop miatt pedig még tovább csökkenhetnek.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo