Felső tízezer cikkek


A luxus mellé különleges élmény is jár

A luxus mellé különleges élmény is jár 

A luxusmárkák is látják, a vásárlókat leginkább különleges élményekkel lehet magukhoz kötni. A luxus fogyasztónak viszont ebből is extra kell. A kiváltságos közönséghez való tartozást mutatta már az az alapvető marketing üzenet is, hogy ez vagy az a márka udvari beszállító – tehát annak vásárlói szinte olyanok, mint a király.
Így nyaral a felső tízezer

Így nyaral a felső tízezer 

Hogyan pihen a globális elit? Ők nem a last minute ajánlatokat böngészik, nem várnak délután kettőig, hogy becsekkoljanak a szállodába, nem mennek ki a fapados járat indulása előtt három órával a reptérre. Saját pilóta, személyzet lesi kívánságaikat. Lehetőleg a pórnéptől jól elszeparált helyen.
Sikeres emberek viszonya a pénzhez: mi a titkuk?

Sikeres emberek viszonya a pénzhez: mi a titkuk? 

A következetes, hosszú távú szakmai és anyagi felemelkedés során számos pont van, amikor feladhatjuk vagy meginoghatunk elhatározásunkban. Milyen szokások és gondolatminták vezérelték a sikeres embereket, hogy célba érjenek?
Így gondolkodnak a gazdagok: 12 kulcs a sikerhez

Így gondolkodnak a gazdagok: 12 kulcs a sikerhez 

Aki saját jogán ért el jelentős sikereket a hivatásában, az nem ajándékba kapta, annak nem egyik napról a másikra hullott az ölébe. Kemény munka és kitartás kell hozzá, nem mellesleg pedig egyfajta gondolkodásmód.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Rekordot döntött Elon Musk vagyona

Rekordot döntött Elon Musk vagyona 

Forbes magazin: Elon Musk vagyona elérte az 500 milliárd dollárt.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo