Cta cikkek


Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Behalt az organikus elérés a közösségi médián? 

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
A Call-to-action (CTA) szerepe az online konverziónövelésben

A Call-to-action (CTA) szerepe az online konverziónövelésben 

A call-to-action (CTA) egy olyan "akcióra" való felhívás online, melyet szeretnénk, ha a júzer végrehajtana. A CTA nem csak egy gombon elhelyezett szó lehet, hanem sima szöveges felhívás, megosztásra buzdító ikon, a Facebook ikonjaidon megjelenő kis piros szám, vagy épp e-book letöltést célzó üzenet. Mégis legtöbbször a CTA-t egy gombbal és a rajta lévő rövid szöveggel azonosítjuk.
Facebook videó hirdetések – minden, amit tudni érdemes

Facebook videó hirdetések – minden, amit tudni érdemes 

2017 a Facebook videó és úgy általánosságban is a videó marketing éve volt. A Facebook publikusan is a videós tartalmakat kezdte el jobban támogatni az organikus elérés tekintetében az összes többi formátummal szemben. A Facebook videó hirdetés 5 alapszabályát írta meg a 7 Digits blog.
Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 2. rész

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 2. rész 

A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a júzereket. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Íme, a tranzakcióhoz terelés utolsó lépései.
Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 1. rész

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 1. rész 

A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a felhasználókat. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Nem mindegy azonban, hogy ezek az ikonok hogy néznek ki és hol helyezzük el őket a honlapon.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Gazdaság

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója  

Az erősödő bérlői kereslet hatására immár harmadik hónapja a 250 ezres lélektani határ felett stabilizálódtak a kínálati bérleti díjak Budapesten.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo