Chatapp cikkek


Miért fontosabb az okostelefonunk, mint a randizás?

Miért fontosabb az okostelefonunk, mint a randizás? 

Ne is áltassuk magunkat, totális okostelefon-függőségben élünk. Egyre fontosabb és nélkülözhetetlenebb számunkra az, hogy állandó összeköttetésben legyünk a világgal a telefonunkon keresztül. Enélkül olyan, mintha megszűnne az életünk, nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Lassan elfelejtünk offline létezni, derült ki egy új, nyolc országra kiterjedő felmérésből.
A chatbot a leghatékonyabb eszköz

A chatbot a leghatékonyabb eszköz 

2018-ra úgy fogunk emlékezni, mint az áttörés évére, amikor a chatbotok végre betörtek a chatelőplatformokra. Nemcsak a nagyvállalatoknak éri meg használni őket, hanem a kkv-knak is. Erről is hallhattunk előadásokat a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk

Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk 

Cégünk előnyeinek és teljesítményeinek elhadarása unalmat kelt, de legfeljebb udvarias bólintást eredményez. Bele kell helyeznünk a termékünk vagy szolgáltatásunk a potenciális kliens életébe, fel kell villantanunk, milyen megoldást kínálunk vele a vevő problémáira. Történetet mesélünk, ha ezt tesszük.
Személyként viselkednek a márkák a csetappokon

Személyként viselkednek a márkák a csetappokon 

A fiatalok többet lógnak a csetappokon, mint az interneten. Nem véletlen, hogy a cégek ide is egyre inkább be akarnak törni. Új célcsoportok elérésére törekednek a csetalkalmazásokban.
Mémmánia: a vizuális tartalmat értelmezzük a leggyorsabban a neten

Mémmánia: a vizuális tartalmat értelmezzük a leggyorsabban a neten 

Sokunknak már csak akkor van ideje szörfölni a közösségi médián, amikor a csúcsforgalomban veszteglünk két piros lámpa között. Instant, prompt, könnyen értelmezhető posztok kellenek az ilyen kutyafuttában történő tartalomfogyasztáshoz. Ehhez a vizualitás a kulcs.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Pénzszerzés

Most jó diákként dolgozni

Most jó diákként dolgozni 

„Meló-Diák: meghaladja a „diplomás minimálbért” a diákok átlagos órabére.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo