Ceo cikkek


A technológiai vezetőkből lesznek a jövő vezérigazgatói

A technológiai vezetőkből lesznek a jövő vezérigazgatói 

A fenntarthatósági szempontok érvényesítése a vállalati működésben többé nem választás kérdése.
Kiderült, hogyan kerülnék el a recessziót a vállalatvezetők

Kiderült, hogyan kerülnék el a recessziót a vállalatvezetők 

A koronavírus-járvány visszatérésétől, még tovább növekvő geopolitikai feszültségektől és az inflációtól tartanak leginkább a vezérigazgatók.
Csak akkor nőhet a főnök fizetése, ha csökken a légszennyezés

Csak akkor nőhet a főnök fizetése, ha csökken a légszennyezés 

A Shell bejelentette, hogy ”hosszú távú fizetések” attól függenek majd, hogy mennyire sikerült a vezetésnek csökkenteni a cég légszennyezését. Lehetséges, hogy más vállalatok is követik a Shell példáját, nemcsak az olajszektorban.
Diszruptivitás: lehetőség vagy veszély?

Diszruptivitás: lehetőség vagy veszély? 

A vezérigazgatók többsége továbbra is bizakodó a világgazdasági kilátásokat illetően és mára már sokkal inkább lehetőséget lát a diszruptivitásban – derül ki a KPMG 2017-es globális vezérigazgatói felméréséből. A diszruptivitás ma már világszerte része a vezérigazgatók és a cégek életének, többségük azonban olyan potenciált lát benne, melynek hatására minden eddiginél nagyobb sikereket érhet el. A felmérésből az is kiderül, hogy az IT-biztonsági kockázatoktól már kevésbé tartanak a vezérigazgatók, számottevően nőtt ugyanakkor a reputációs és márkához fűződő kockázatok jelentősége.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo