Célközönség cikkek


A tőzsdén is imádják a vega húst

A tőzsdén is imádják a vega húst 

Tőzsdére ment a laboratóriumban, növényekből „húst” növesztő Beyond Meat Amerikában. A cég befektetői között van Bill Gates és Leonardo DiCaprio is. A vegihús és a laboratóriumban növesztett mesterséges hús lehet a megoldás az állattenyésztés óriási környezetszennyezésének kiváltására. Ezzel is tisztában lehetnek a befektetők, hiszen akkora volt a kereslet a cég részvényeire, hogy az első napon 163 százalékkal emelkedett az árfolyam.
Social Media 2018: közösséget építünk

Social Media 2018: közösséget építünk 

A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is

A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is 

A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget

6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget 

Az induló cégek sokáig csak viszik a pénzt, de nem termelnek bevételt. Hogyan lehet átvezetni e nehéz kezdeti fázison a cégeket, hogy életben maradjanak? A The Lean Startup című könyvből kiderül. Ez a Facebook vezérigazgatójának, Sheryl Sandbergnek is az egyik kedvenc üzleti szakkönyve.
Ne csak tippelje, kik a vásárlói!

Ne csak tippelje, kik a vásárlói! 

Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA

Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA 

Akár évi 75 millió szeletet is gyárthat a jövőben a vállalat.
Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak?

Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak? 

Bojár Gábor fizikus, vállalkozó, üzletember lesz a Klasszis Média műsorának vendége.

Cégblog

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben  

Üvegházak energiaellátását szolgáló napelemes termékcsalád fejlesztésébe kezd két baranyai cég a PTE-vel.

Klímablog

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban 

Fél év alatt egymilliárd palack és doboz került vissza a körforgásos gazdaságba.

Társadalom

Hányan vannak, akiknek tényleg vigyázniuk kell a tejjel?

Hányan vannak, akiknek tényleg vigyázniuk kell a tejjel?  

Az élelmiszer-allergiák előfordulása a világ különböző régióiban jelentősen eltérő lehet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo