Célközönség cikkek
A tőzsdén is imádják a vega húst
Tőzsdére ment a laboratóriumban, növényekből „húst” növesztő Beyond Meat Amerikában. A cég befektetői között van Bill Gates és Leonardo DiCaprio is. A vegihús és a laboratóriumban növesztett mesterséges hús lehet a megoldás az állattenyésztés óriási környezetszennyezésének kiváltására. Ezzel is tisztában lehetnek a befektetők, hiszen akkora volt a kereslet a cég részvényeire, hogy az első napon 163 százalékkal emelkedett az árfolyam.
Social Media 2018: közösséget építünk
A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is
A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget
Az induló cégek sokáig csak viszik a pénzt, de nem termelnek bevételt. Hogyan lehet átvezetni e nehéz kezdeti fázison a cégeket, hogy életben maradjanak? A The Lean Startup című könyvből kiderül. Ez a Facebook vezérigazgatójának, Sheryl Sandbergnek is az egyik kedvenc üzleti szakkönyve.
Ne csak tippelje, kik a vásárlói!
Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.