Bevásárló központ cikkek

Önjáró koffer szállítja házhoz az élelmiszert
Ősztől az amerikai Korger élelmiszerlánc önjáró járművekkel szállítja házhoz a friss élelmiszert. Az Amazon és a Walmart is hasonló rendszert fejleszt, bár ők inkább drónokban gondolkodnak.

Ruházati üzletet indítana? Irány az Árkád!
Egyedülálló kezdeményezésként az Árkád bevásárlóközpont egy különleges startup-zónát fog kialakítani, ahol elsősorban kezdő magyar – ruházati termékeket kínáló – üzletek jelennek meg.

Háromból egy látogató csupán nézelődik a plázákban
Az elmúlt években országosan mért 19 bevásárlóközpont adatait rögzítő GfK benchmark adatbázis és a GfK Bevásárlóközpontok tanulmány szerint a bevásárlóközpontok kedvelt vásárlási helyszínek. A központok látogatóinak ugyan nagyobb arányát adják a nők, mint a férfiak, ám jelentősek a különbségek az egyes házak között. Átlagosan 64 percnyi időt tölt egy látogató egy-egy plázában.

Soha nem épült még ennyi pláza mint most
A globális bevásárlóközpont-fejlesztések rohamtempóban folytatódnak. A bővülő középosztály és a kereskedők terjeszkedése példa nélkül álló építkezésekhez és új központok nyitásához vezet, főleg a feltörekvő piacokon. - derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb kutatási adataiból.