Ashoka cikkek


Bárkinek találni helyet a munkaerőpiacon

Bárkinek találni helyet a munkaerőpiacon 

Társadalmi vállalkozó, vezető szakértő és háromgyermekes anya, Ashoka-tag, aki a semmiből hozott létre egy, a felnőtt fogyatékos társadalom munkába integrálását elősegítő országos hálózatot. Egy átlagos pörgős munkanap reggelén kérdeztük Dávid Andreát.
Légy magad a változás, amelyre vágysz!

Légy magad a változás, amelyre vágysz! 

Vannak emberek, akik hivatásukat úgy végzik, hogy azzal pozitív rendszerszintű változást idéznek elő. A társadalmi vállalkozások, melyek miközben üzletelnek, a társadalmi igazságosság szempontjait érvényesítik a gazdaságban, feltehetően egyre fontosabb szerephez jutnak majd a világban. Mögöttük sok esetben egy olyan erős vízióval bíró ember, „változáshozó” áll, aki a külvilág logikájával sokszor ellentétesen, erős hittel képvisel fontos és végül sikert hozó ügyeket.
„Ne könyörületből adjanak pénzt!”

„Ne könyörületből adjanak pénzt!” 

Még nem tudni, hosszú távon milyen hatása lesz Jakab Áron projektjének, de az biztos, hogy tevékenysége fontos társadalmi igényt elégít ki – nem véletlenül emelte tagjai közé a társadalmi innovátorokat kereső Ashoka.
„Egy társadalmi innovátor se halat, se hálót nem ad, hanem átszervezi a halászati ipart"

„Egy társadalmi innovátor se halat, se hálót nem ad, hanem átszervezi a halászati ipart" 

Vannak emberek, akik hivatásukat úgy végzik, hogy azzal pozitív rendszerszintű változást idéznek elő. Az ilyen társadalmi innovátorokra „vadászik” az Ashoka.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Jön a Temu-illeték a szomszédban

Jön a Temu-illeték a szomszédban  

A Romániában tevékenykedő multinacionális cégeket és az Európai Unión kívüli online kiskereskedelmet érintő adóügyi változásokat helyezett kilátásba.

Gazdaság

Jön a Temu-illeték a szomszédban

Jön a Temu-illeték a szomszédban  

A Romániában tevékenykedő multinacionális cégeket és az Európai Unión kívüli online kiskereskedelmet érintő adóügyi változásokat helyezett kilátásba.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo