árleszállítás cikkek


Ne a legolcsóbbak legyünk, hanem a legdrágábbak

Ne a legolcsóbbak legyünk, hanem a legdrágábbak 

A legolcsóbbnak lenni könnyű a piacon, de az esetek kilencven százalékában ez a stratégia nem működik. Ezért inkább azt kell megcéloznia egy cégnek, hogy a lehető legdrágább legyen, mégis őt válasszák a fogyasztók, ügyfelek – hangzott el a Piac&Profit konferenciáján.
Különleges akciók, árleszállítások? – Ne hagyjuk magunkat átverni!

Különleges akciók, árleszállítások? – Ne hagyjuk magunkat átverni! 

A gyilkos árversenyben se szeri, se száma a különböző árleszállításoknak és akcióknak, amelyek keretében ténylegesen vagy látszólag jelentősen a normális ár alatt vásárolhatunk. Nem minden ajánlat olyan jó azonban, mint amilyennek elsőre látszik, és vannak, akik a vásárlók kihasználására törekednek látszólagos kedvezményekkel. Mit tehet a fogyasztó, akit átejtettek? Szakértőnk segít!
Javul a piac, kisebb lesz a leárazás

Javul a piac, kisebb lesz a leárazás 

Az árzuhanások mértéke és a kiárusításba vont cikkek köre is szűkebb lehet a korábbiaknál a nyári kiárusítások alatt az OKSZ szerint, mivel stabilabb elsősorban a ruházati piac.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Cégblog

Rárepül a télre a Wizz Air

Rárepül a télre a Wizz Air  

Minden eddiginél több járatot indítanak Budapestről. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo