álhír cikkek


Koronavírusos álhíroldalakra csapott le a rendőrség

Koronavírusos álhíroldalakra csapott le a rendőrség 

Közveszéllyel fenyegetés gyanúja miatt négy nyomozást folytat a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda kiberbűnözés elleni főosztálya olyan internetes cikkek írói és terjesztői ellen, akik a koronavírussal kapcsolatban a köznyugalom megzavarására alkalmas módon álhíreket tettek közzé.
Algoritmussal szűrhetők az álhírek

Algoritmussal szűrhetők az álhírek 

Egy friss kutatás szerint eredményes lehet, ha az adott tartalmak elemzése helyett a forrásokat vizsgálja egy megfelelően felkészített algoritmus.
Hogyan hirdessünk a Facebookon?

Hogyan hirdessünk a Facebookon? 

Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A Kosárérték Magazin összeszedett pár tippet, hogy érdemes az oldalon hirdetni a webáruházunkat.
Verseny a figyelemért

Verseny a figyelemért 

Gyakori kritika a közösségi médiával kapcsolatban, hogy véleménybuborékba zárják az embereket. Az algoritmusok miatt folyamatosan olyan tartalmakkal találkozunk, mint amilyenekkel kapcsolatban korábban jeleztük: ez nekünk tetszik. Így az algoritmusok elzárnak minket a miénktől különböző véleményektől, folyamatosan csak azt halljuk, amit szeretnénk hallani. A kritika jogos, de csak félig fedi a valóságot.
Több millió álhírfiókot töröltek

Több millió álhírfiókot töröltek 

2017 utolsó negyedévében az álhírek elleni küzdelem jegyében több millió, álhíreket vagy más problémás tartalmat terjesztő fiókot függesztette fel - derült ki a The Associated Press hírügynökség birtokába jutott adatokból.
Botok és kamu követők az influencer marketingben

Botok és kamu követők az influencer marketingben 

A Unilever az influencer marketing reformjára szólította fel a márkákat és a reklámügynökségeket. Sokszor nem lehet pontosan tudni, egy YouTube-sztár vajon anyagi érdekből dicsér egy terméket vagy önzetlenül, s követői száma, vagyis az influencer népszerűsége is kétségbe vonható.
Wikipédia-szócikkekkel erősít a Youtube az álhírek ellen

Wikipédia-szócikkekkel erősít a Youtube az álhírek ellen 

A Wikipédiával közösen venné fel a harcot az álhírek ellen a Youtube, az ilyen videókról a tervek szerint egy kattintással elérhető lesz azok cáfolata. Egy közösségimédia-kutató szerint viszont ennél mélyebben bele kéne nyúlni az oldalakba, a probléma az alapvető algoritmusokban gyökerezik.
Leleplezi az állami költéseket a volt Microsoft-vezér

Leleplezi az állami költéseket a volt Microsoft-vezér 

Az USA mindig is élen járt az adatok gyűjtésében, előszeretettel mérnek mindent. De Magyarországnak sem ártana egy olyan weboldal, amit a Microsoft vezetői székéből kiebrudalt Steve Ballmer rakott össze.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében

Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében  

Az ESG szempontok szerinti fenntarthatóság egyre nagyobb szerepet kap a hazai kis- és középvállalkozások életében is.
Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században?

Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században? 

Napjainkban a pénzügyeinket érintő információk soha nem látott mennyiségben áramlanak felénk, így egyre nehezebb magánemberként eligazodni közöttük.

Pénzszerzés

Így nehéz repülőrajtot venni: képtelenek félretenni a fiatalok

Így nehéz repülőrajtot venni: képtelenek félretenni a fiatalok 

Bár a fiatalok 57 százaléka rendelkezik valamekkora megtakarítással, 25 százalékuk nem tud rendszeresen félretenni.

Adózás

Minden az alanyi mentességről

Minden az alanyi mentességről 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre.

Cégblog

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is 

A klímaváltozás miatt megnő ezek kockázata.

Klímablog

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat 

Környezetünk megóvása és a fenntarthatóság korunk legsürgetőbb és legösszetettebb problémája, amiről bőven van még mit tanulnunk.

Gazdaság

Így nehéz repülőrajtot venni: képtelenek félretenni a fiatalok

Így nehéz repülőrajtot venni: képtelenek félretenni a fiatalok 

Bár a fiatalok 57 százaléka rendelkezik valamekkora megtakarítással, 25 százalékuk nem tud rendszeresen félretenni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo