Egy innovatív brand feladata nem a túlélés, hanem a fejlődés, a Makery éttermi brandként a pandémia alatt is megtalálta annak a módját, hogyan csempésszenek egy kis játékos alkotást az inspiratív programra éhes érdeklődők napjaiba: a Makery Delivery szolgáltatás számos online céges csapatépítőt, lánybúcsút és baráti összejövetelt dobott fel a vírushelyzet legnehezebb időszakában is.
Csapatépítés élménye home office-ban
Az utóbbi időben a home office jelensége talán még annál is közelebb került legtöbbünkhöz, mint szerettük volna – és a pandémia alatt sajnos megannyi programlehetőségtől kellett elbúcsúznunk. A Makeryzés azonban nem tartozott ezek közé: a gasztro startup, a kihívásban lehetőséget látva, megalkotta a Makery Delivery szolgáltatást, amellyel otthon is átélhető a játékos DIY élmény.
A Makery Delivery az otthonunkba szállítja a társasági élményt: mindenki külön dobozokban kapja meg az általa kiválasztott fogások hozzávalóit, és az online elérhető receptvideós alkalmazással készítheti el az ételeket. Az ételek sütőben készülnek, így egy átlagos lakásban akár 6-8 résztvevője is lehet az eseménynek, nincs szükség olyan eszközre, ami nem található meg bármelyik háztartásban.
A cégeket talán még jobban próbára tette a home office világa, hiszen a személyes találkozások korlátozásával az együttműködést elősegítő csapatépítésről is le kellett mondani. A Makery Online Team Building szolgáltatásával videókonferenciás ablakot nyit az otthonaikból bejelentező munkatársak számára, így az együtt főzés eseménye akár több száz fős országos csapatépítő élménnyé válhat. Eddig a Makery Online csapatépítő eseményein már több ezer fogás készült el, közel 50 cég, köztük Magyarország leginnovatívabb vállalatai építették a kollégák közötti koherenciát.