A megjelent vállalatok szokás szerint rengeteg ötlettel próbálták magukhoz vonzani az érdeklődőket, a szóróanyagok és információk mellett egyedi kreatív megoldásokkal is csábították a vendégeket. Sok standnál a kreatív ötletek mellett a látványosság is nagy hangsúlyt kapott. Volt olyan stand, ahol a látogatók tűzpiros sportkocsiba ülhettek, vagy kipróbálhatták magukat próbainterjús fülkékben. Itt előzetes bejelentkezés alapján a tanulni vágyó vendégek ízelítőt kaptak abból, hogyan is zajlik egy állásinterjú, mikre kell odafigyelni, mik egy-egy interjú buktatói. A több mint 150 kiállító programjai mellett hasznos előadásokon is részt vehettek az érdeklődők. Többek között megtanulhatták azt a hat alapszabályt, ami a munkahelyen való helytálláshoz szükséges, de szó esett a nők és a karrier kapcsolatáról is.
Nagyon népszerű volt az a tőzsdejáték is, amit az ország egyik legnagyobb gabonakereskedőjének pultjánál próbálhattak ki a látogatók. A virtuális pénzzel történő tőzsdézés izgalma ráadásul nem is volt tét nélküli, hiszen a vállalat egy igazán egyedi ajánlatot is kapcsolt a programhoz: a legügyesebb árutőzsdézők gyakornokként kaptak állást a vállalatnál, sőt, az a gyakornok, aki jól teljesít, akár egy éves állást is kaphat.
A kreatív ötlettel a Glencore Grain közelebb hozta az érdeklődőkhöz a tőzsde világát, és közben saját szolgáltatásait, működését is be tudta mutatni. A cég fő profilja ugyanis gabonaszármazékok kereskedelme, amely nagy részben a tőzsdén keresztül zajlik.