Hogyan készülnek a cégek a tevékenységből adódó kockázatok kezelésére?

Stratégiai prioritás a külső partnerekkel kapcsolatos kockázatok kezelése a pénzügyi szolgáltatók több mint háromnegyede számára. Egyebek mellett ezt állapította meg a KPMG Third Party Risk Management (TPRM) Outlook 2021 második negyedévében készült kutatása.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A harmadik felek kockázatkezelése terén felkészült vállalatok számára elsődlegesen a szabályozói megfeleléshez szükséges dokumentációk felülvizsgálata, és a magas kockázatú vagy különösen fontos harmadik felek csoportjának kibővítése lehet a következő lépés, míg a folyamat elején járó cégek ennél átfogóbb fejlesztés útján tehetnek eleget a felügyeleti elvárásoknak.

A vállalat jelenlegi helyzetétől függetlenül a KPMG az alábbi három lépést javasolja:

  1. A jelenlegi állapot felmérése az új követelmények alapján
  2. A teljes tevékenységet lefedő kockázatkezelési rendszer fejlesztése
  3. A működési modell és a képességek fejlesztése az új elvárásoknak való megfeleléshez

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo