Hogyan járul hozzá az üzleti sikerekhez a vezetői információs rendszer?

Manapság számtalan olyan cikk olvasható az interneten, amelyben az üzleti sikerhez elengedhetetlen dolgokat ecsetelik, legyen az akár a hatékony marketing, a jól átgondolt üzleti terv, a folyamatos megújulás vagy a motivált munkatársak. 

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Viszont van egy olyan tényező, amelyről a legtöbb cikkíró megfeledkezett. Ez pedig nem más, mint az adatok felhasználása, a bennük rejlő információ kinyerése és az adatvezérelt döntéshozás, amelyhez elengedhetetlen egy olyan szoftver, mint például az Euromacc által létrehozott Executive Dashboard. 

Ennek a felhőalapú webes alkalmazásnak a használatával ugyanis valós időben összegyűjthetők, megoszthatók és megjeleníthetők a cégvezető számára legfontosabb adatok, amelyekből akár érdekes vizualizációk is létrehozhatók az adatok időbeli nyomon követése érdekében.

A kiépítésével egyébként a hazai szoftverfejlesztő piac egyik legjelentősebb szereplője az EuroMacc is foglalkozik, amely elmúlt két évtized során számos ilyen irányú sikeres projektet zárt le.

Hogy egy gyakorlati példával is érzékeltessük a dolgot…

Tegyük fel, hogy egy cégvezető szeretné nyomon követni a vállalkozása Facebook-oldalának népszerűségét.

Ha kapcsolatot létesít az oldala és az Executive Dashboard között, akkor az ezen keresztül áramló adatokból Klipek (az adatok diagramon vagy mérőműszereken keresztül történő ábrázolása) illetve PowerMetricsek (olyan értékek, amelyeket egy vállalkozásban idővel rögzítenek, például a nyereség) készíthetők. Ezekből pedig máris könnyebben figyelemmel kísérhetővé válnak az oldalon jellemző trendek.

Az elemzések mindenki számára elérhetők 

A cégvezetők egyik rémálma, amikor a döntéshozóktól folyamatosan olyan telefonhívásokat kapnak, hogy mi ennek meg annak a kérdéses riportnak a száma. Az Executive Dashboard kiépítésével viszont ettől a problémától is megszabadulhatnak, mivel az elemzések a cégen belül mindenki számára elérhetők. Bárki megtalálja őket, naprakészen, akár a telefonján is.

A riportok automatikus frissítése 

Csak akkor fognak az információk naprakészen rendelkezésre állni, ha a különböző elemzések és a riportok folyamatosan frissítésre kerülnek. De az Executive Dashboard ezt is megteszi a cégvezetők helyett, akár folyamatosan figyelve az adatokat, akár meghatározott időközönként beolvasva azokat.

Remélhetőleg te is látod az értéket a fentebb leírtakban, és hatásukra felveszed majd a kapcsolatot a korábban már említett EuroMacc szakértő munkatársaival, akiket miután részletes információkkal láttál el a vállalkozásod helyzetéről, adni fognak majd egy árajánlatot. 

Továbbá elmagyarázzák neked, hogy hogyan is fog zajlani a kiépítés folyamata. Abban az esetben pedig, ha kérdésed merülne fel az elhangzottakkal kapcsolatban, akkor azokat igyekeznek a lehető legjobb tudásuk szerint megválaszolni, hogy mire elérsz a szerződéskötéshez, ne maradjon benned semmi kétség.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo