A sikeres vállalkozások titka: munkavállalói elkötelezettség

Könnyű belátni, hogy a cégek egy jelentősebb részénél a siker kulcsát konkrétan a dolgozók vállalat iránti elköteleződése jelenti. Azonban mindennek az alapja a megfelelő belső kommunikáció. A rendszeres információcsere, az optimális visszajelzések mind arról tanúskodnak, hogy elismerik a dolgozó munkáját, ezzel pedig javítható az elkötelezettség mértéke.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Érdemes megismerni a CHEQ vállalati szoftver funkcióit, és kihasználni az általa nyújtott előnyöket a nagyobb siker érdekében.

Mit mondanak a számok?

Az, hogy jelen van-e az elkötelezettség vagy sem, igen megdöbbentő, ha közelebbről is megvizsgáljuk a számokat. Az alkalmazottak 65-70%-a nem elkötelezett, s közülük körülbelül 60% már új munkahelyet keres, a megmaradt 40% pedig ha nem is kutat új munkalehetőség után, hozzájárul a teljesítmény rombolásához, azaz gyengíti a céget. S ekkor még nem beszéltünk arról, hogy a dolgozók idejük 25%-át azzal töltik, hogy információkat keresnek. A Gallup felmérése alapján elmondhatjuk, hogy kevesebb mint 30% elkötelezett valóban a cég iránt. 

Pedig jelentős mértékű nyereségjavulás lenne tapasztalható, amennyiben javítanánk az információcserén, azaz a vállalati belső kommunikáción.

Mit fed le pontosan az elkötelezett dolgozó?

Már a meghatározása is nehézkes, nemhogy a mérése. Egy ilyen munkavállaló nem csupán jól érzi magát, hanem jelen van nála egyfajta belső motiváció a minél jobb teljesítményre, s hozzájön az is, hogy könnyen azonosul a vállalati célokkal, hűséges a céghez, ugyanakkor pozitívan is vélekedik róla, azaz a jó hírét kelti. 

Valljuk be, hogy sajnos számos akadályba ütközhet mindennek a megvalósulása, ott van például a menedzsment támogatásának a hiánya, a kevés vagy félrevezető információ, a toxikus munkahelyi légkör, a túlzottan komplex feladatok, a túlórákból fakadóan az egyensúly felborulása. Nem elhanyagolhatók például a generációs különbségek sem. Természetesen minden egyes problémára nem jelent megoldást az optimális kommunikáció, de rengeteget javíthatunk a meglévő helyzeten.

Már az is félsiker, ha a dolgozók felismerik, hogy a vezetőség igyekszik, és tervbe vette a szakadék áhidalását.

Miért elengedhetetlenek a digitális kommunikációs megoldások?

A mai munkahelyek egyszerűen nem hagyhatják figyelmen kívül a vállalati kommunikációt, hiszen a pandémia is arra tanított minket, hogy olykor a váratlan helyzetekben is gyorsan kell reagálni, s új megoldásokat találni. A dolgozói elkötelezettséget célul kitűzve pedig egy profitábilis, folyamatosan fejlődő vállalkozás megteremtését is segítjük. 

Akik igazán lojálisak a cég iránt, hatékonyabban, jobban teljesítenek, ezáltal a profit is növekszik, sőt így csökkenthető a munkahelyi fluktuáció is, végül is erre vágyunk mindannyian, nem igaz? Használjuk ki a CHEQ belső kommunikációs rendszerben rejlő lehetőségeket!

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo