Díjazzák a támogatást!

Kifejezetten a támogatói programokra fókuszál a MAF Társadalmi Befektetések Díj, amelyben a partnerség, a hatás és az innováció dönt. Július 11-ig lehet pályázni.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2014 júniusától ismét pályázhatnak a hazai vállalatok a Magyar Adományozói Fórum (MAF) széles körben elismert szakmai megmérettetésére, a MAF Társadalmi Befektetések Díjra, amelyen az elmúlt 3 év során már közel 100 hazai kiemelkedő vállalati támogatási program vett részt. A MAF idén továbbfejlesztette a pályázat szempontrendszerét, mivel a hazai és nemzetközi trendekkel összhangban a partnerségek értékelésekor ezentúl külön vizsgálja az intézményes és a közösségi partnerek körét és bevonását.

A támogatásra fókuszál – 
Kép: PP-archív

2014. július 11-ig jelentkezhetnek újra a hazai vállalatok támogatási programjaikkal a MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatára. A MAF kezdeményezése a cégek CSR teljesítményét értékelő szakmai díjak között egyedülálló, mivel a felelősségvállalási tevékenységeken belül kifejezetten az egyes támogatói programokra fókuszál, és a hazai vállalatok társadalmi befektetési programjait olyan minőségi szempontok alapján értékeli, mint a partnerség, a hatás és az innováció.

„Az üzleti szektor által nyújtott támogatásokat elemző legújabb hazai és nemzetközi trendkutatások szerint egyre nagyobb szerepet játszik a külső források, partnerek bevonása a közhaszonnal járó vállalati programokba. Így egyre több olyan kezdeményezéssel találkozunk itthon is, amelyek a cég közösségi partnereit, a munkavállalókat, ügyfeleket vagy akár a helyi, illetve teljes hazai lakosság tagjait is mozgósítják a nemes célok minél eredményesebb elérése érdekében. Ezzel párhuzamosan sokat fejlődtek az intézményes partnerekkel, így például a beszállítókkal, valamint az önkormányzatokkal, közintézményekkel közösen megvalósuló együttműködések is. Ezért fejlesztettük tovább 2014-ben a pályázat szempontrendszerét, és ezentúl a partnerségeket két szinten, az intézményes és a közösségi partnerek körében is külön értékeljük” – mondta el dr. Molnár Klára, a Magyar Adományozói Fórum igazgatója.

Kilóg a lóláb, ha hamis a felelősség
Visszaadni valamit a környezetünknek, a körülöttünk élőknek, vagy egy értelmes ügyért csatarendbe állítani a kollégákat a céges kultúra egyik alapköve lehet – célt és értelmet ad a munkának, és megerősíti a dolgozókat összetartó kötelékeket. Azonban felépíteni és fenntartani egy céget önmagában is kitölti a teljes munkaidőt, hatékonyan fenntartani mellette egy felelős társadalmi tevékenységet nagy kihívás, minden szempontból jobb tehát, ha az a cég működésének szerves része. Hogy ez hogy oldható meg, arról itt olvashat.
A MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatának célja, hogy a szakmailag megalapozott és a hosszú távú fenntarthatóságot is szolgáló stratégiai megoldásokat, példaértékű támogatói tevékenységeket széles körben ismertté tegye, és felhívja a figyelmet ezek jelentőségére, ezen keresztül is ösztönözve az üzleti szektor proaktív társadalmi szerepvállalását, a szektorok közötti eredményesebb összefogást, valamint a hazai támogatói kultúra fejlődését

A MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázata iránt érdeklődő szakemberek és a megmérettetésen indulni szándékozó vállalatok és partnereik a MAF honlapjáról letölthetik a korábbi években díjazott pályázatok esettanulmány gyűjteményeit.

A MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatának eredményhirdetésére 2014 októberében az alábbi kategóriákban kerül sor:

• MAF Leginnovatívabb Támogatói Program Kategória

• MAF Legsikeresebb Intézményi Partnerség Kategória

• MAF Legsikeresebb Közösségi Partnerség Kategória

• MAF Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program Kategória

• MAF Az Év Legkiemelkedőbb Támogatói Programja Kategória

A Magyar Adományozói Fórum által felkért bírálóbizottság tagjai:

Erős Antónia – az RTL Híradó műsorvezetője, az Egy Csepp Figyelem Alapítvány alapítója

• Füzesy Tamás – az Erőforrás Alapítvány/ United Way Magyarország ügyvezetője

• Hargitai Lilla – a Médiaunió Alapítvány ügyvezető igazgatója

• Jakab Áron – a FRUIT OF CARE Nonprofit Kft. alapító ügyvezetője

• Nagy Bálint – az IBS marketingtanszékének vezetője

A részletes pályázati kiírás és űrlap a MAF weboldalán érhetők el

 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo