Díjazzák a támogatást!

Kifejezetten a támogatói programokra fókuszál a MAF Társadalmi Befektetések Díj, amelyben a partnerség, a hatás és az innováció dönt. Július 11-ig lehet pályázni.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2014 júniusától ismét pályázhatnak a hazai vállalatok a Magyar Adományozói Fórum (MAF) széles körben elismert szakmai megmérettetésére, a MAF Társadalmi Befektetések Díjra, amelyen az elmúlt 3 év során már közel 100 hazai kiemelkedő vállalati támogatási program vett részt. A MAF idén továbbfejlesztette a pályázat szempontrendszerét, mivel a hazai és nemzetközi trendekkel összhangban a partnerségek értékelésekor ezentúl külön vizsgálja az intézményes és a közösségi partnerek körét és bevonását.

A támogatásra fókuszál – 
Kép: PP-archív

2014. július 11-ig jelentkezhetnek újra a hazai vállalatok támogatási programjaikkal a MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatára. A MAF kezdeményezése a cégek CSR teljesítményét értékelő szakmai díjak között egyedülálló, mivel a felelősségvállalási tevékenységeken belül kifejezetten az egyes támogatói programokra fókuszál, és a hazai vállalatok társadalmi befektetési programjait olyan minőségi szempontok alapján értékeli, mint a partnerség, a hatás és az innováció.

„Az üzleti szektor által nyújtott támogatásokat elemző legújabb hazai és nemzetközi trendkutatások szerint egyre nagyobb szerepet játszik a külső források, partnerek bevonása a közhaszonnal járó vállalati programokba. Így egyre több olyan kezdeményezéssel találkozunk itthon is, amelyek a cég közösségi partnereit, a munkavállalókat, ügyfeleket vagy akár a helyi, illetve teljes hazai lakosság tagjait is mozgósítják a nemes célok minél eredményesebb elérése érdekében. Ezzel párhuzamosan sokat fejlődtek az intézményes partnerekkel, így például a beszállítókkal, valamint az önkormányzatokkal, közintézményekkel közösen megvalósuló együttműködések is. Ezért fejlesztettük tovább 2014-ben a pályázat szempontrendszerét, és ezentúl a partnerségeket két szinten, az intézményes és a közösségi partnerek körében is külön értékeljük” – mondta el dr. Molnár Klára, a Magyar Adományozói Fórum igazgatója.

Kilóg a lóláb, ha hamis a felelősség
Visszaadni valamit a környezetünknek, a körülöttünk élőknek, vagy egy értelmes ügyért csatarendbe állítani a kollégákat a céges kultúra egyik alapköve lehet – célt és értelmet ad a munkának, és megerősíti a dolgozókat összetartó kötelékeket. Azonban felépíteni és fenntartani egy céget önmagában is kitölti a teljes munkaidőt, hatékonyan fenntartani mellette egy felelős társadalmi tevékenységet nagy kihívás, minden szempontból jobb tehát, ha az a cég működésének szerves része. Hogy ez hogy oldható meg, arról itt olvashat.
A MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatának célja, hogy a szakmailag megalapozott és a hosszú távú fenntarthatóságot is szolgáló stratégiai megoldásokat, példaértékű támogatói tevékenységeket széles körben ismertté tegye, és felhívja a figyelmet ezek jelentőségére, ezen keresztül is ösztönözve az üzleti szektor proaktív társadalmi szerepvállalását, a szektorok közötti eredményesebb összefogást, valamint a hazai támogatói kultúra fejlődését

A MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázata iránt érdeklődő szakemberek és a megmérettetésen indulni szándékozó vállalatok és partnereik a MAF honlapjáról letölthetik a korábbi években díjazott pályázatok esettanulmány gyűjteményeit.

A MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatának eredményhirdetésére 2014 októberében az alábbi kategóriákban kerül sor:

• MAF Leginnovatívabb Támogatói Program Kategória

• MAF Legsikeresebb Intézményi Partnerség Kategória

• MAF Legsikeresebb Közösségi Partnerség Kategória

• MAF Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program Kategória

• MAF Az Év Legkiemelkedőbb Támogatói Programja Kategória

A Magyar Adományozói Fórum által felkért bírálóbizottság tagjai:

Erős Antónia – az RTL Híradó műsorvezetője, az Egy Csepp Figyelem Alapítvány alapítója

• Füzesy Tamás – az Erőforrás Alapítvány/ United Way Magyarország ügyvezetője

• Hargitai Lilla – a Médiaunió Alapítvány ügyvezető igazgatója

• Jakab Áron – a FRUIT OF CARE Nonprofit Kft. alapító ügyvezetője

• Nagy Bálint – az IBS marketingtanszékének vezetője

A részletes pályázati kiírás és űrlap a MAF weboldalán érhetők el

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo