T-Mobile a többiek kárára

A magyarországi mobilszolgáltatók előfizetőinek száma májusban 14 ezerrel, júniusban pedig 19 ezerrel nőtt, s hónap végén 9,447 milliót ért el - közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (MHH).

Június végén a 100 főre jutó előfizetések száma 93,5 volt a tavaly év végi 92,4, illetve a tavaly június végi 88,6-tal szemben. Az idén június végén az ügyfélszám 127 ezerrel haladta meg az év elején regisztráltat, 501 ezerrel pedig a tavaly fél év végit.

Az előfizetői szám alapján a T-Mobile részesedése a két hónappal korábbi szinten, 44,95 százalékon maradt. A Pannon piaci részesedése 33,25 százalékról 33,28 százalékra nőtt, a Vodafone piaci részesedése pedig 21,8 százalékról 21,42 százalékra csökkent júniusban az áprilisihoz képest.

A forgalmazásban részt vevő, azaz az utolsó három hónapban hívást vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma fél év alatt 83 ezer darabbal, egy év alatt pedig 532 ezerrel 8,807 millióra nőtt június végéig.

A forgalmazásban részt vevő ügyfelek száma alapján, június végén a T-Mobile piaci részesedése 44,98 százalékról 45,33 százalékra nőtt, a Pannon részesedése pedig 33,58 százalékról 33,47 százalékra, a Vodafone-é pedig 21,44 százalékról 21,20 százalékra csökkent két hónap alatt.

A három szolgáltató ügyfelei 2006 májusában 3.224 számot, júniusban 2.750 számot hordoztak a 2004 májusa óta igénybe vehető mobil-számhordozhatóság keretében. A NHH adatai szerint a számhordozás 2006 június végéig összesen 119.198 mobilszámot érintett, ezen belül az ügyfelek 2006 első hat hónapjában 20.286 számot hordoztak.

Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo