Nyomtatott sajtóban is hirdet a Google

A keresőóriás kibővíti amerikai sajtóhirdetési szolgáltatását, a PrintAds tesztelését követően a hirdetőknek lehetőségük lesz arra, hogy a nyomtatott sajtóban is hirdessenek.

A kísérlet tavaly novemberben indult egy kisebb csoport hirdető bevonásával, akik 50 lapban helyezhettek el hirdetéseket. A cég mostantól minden AdWord ügyfelének elérhetővé teszi a szolgáltatást, mely 225 újság hirdetési helyeit kínálja. Harminckettőt a 35 legnagyobb nagyvárosi lap közül, részt vesz a programban a The New York Times, a Washington Post és a Chicago Tribune is.

Mint az egyik programban részt vevő sajtótermék képviselője elmondta, a Google PrintAds leginkább olyan hirdetőket hozott az újsághoz, akik vagy túl kis költéssel rendelkeztek ahhoz, hogy országos lapokban hirdessenek, vagy a vállalkozásuk leginkább online üzemel.

Eközben a Yahoo is beleerősített szintén novemberben indított sajtóhirdetési partnerkapcsolatai építésébe, 176-ról 400-ra növelve a résztvevő újságok számát. Igaz, ők a másik végéről közelítik meg a dolgot; a Yahoo az újságoknak segédkezik abban, hogy a hirdetők honlapjaikon is reklámozzanak.

A Google és kelet-európai klónja, az Etarget egyre másra újítják meg termékpalettáikat a hirdetők kegyeit keresve.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo