Kínos helyzetből menekülhetünk ezzel az alkalmazással

Két éve működik a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Viber „Üzenet törlése” funkciója. A vállalat legfrissebb adatai szerint a 2015. novemberi hivatalos bevezetés óta a felhasználók eddig összesen ötmilliárd alkalommal töröltek üzenetet beszélgetéseikből.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Viber

Az „Üzenet törlése” funkció segítségével a felhasználók privát beszélgetéseikben és csoportos üzenetváltásaikban is azonnal törölhetik véletlenül elküldött üzeneteiket vagy fényképeiket. A Viber egyedi funkciója biztosítja a felhasználók számára, hogy elküldött üzeneteiket két héten át bármikor visszavonhassák, még akkor is, ha azokat a másik fél már elolvasta. A Viber értesíti is a beszélgetések résztvevőit arról, ha valaki eltávolított egy üzenetet. A vállalat tervei között szerepel a funkció továbbfejlesztése a közeljövőben.

Bárkivel előfordulhat, hogy a Küldés gomb megnyomása után veszi észre: nem a megfelelő személynek küldte el üzenetét vagy megbánta azokat a szavakat, amelyeket a másik félhez intézett. A Viber ebben a helyzetben is megérti felhasználóit: az applikáció az „Üzenet törlése” funkcióval siet a segítségünkre, így már nem kell aggódnunk azon, ha véletlenül a főnökünknek küldünk el egy másnapos képet magunkról.

Innovatív technológiáinak köszönhetően a Viber piaci standardot teremtett az iparág más szereplői számára is. A platform legutóbbi jelentős újdonsága a csevegőbővítmények bevezetése volt, amelynek telepítése után a felhasználók olyan exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá, mint a YouTube, Spotify, Vice, Booking.com és GIPHY anélkül, hogy el kelljen hagyniuk beszélgetéseiket. A bővítmények segítségével könnyedén kereshetik, megoszthatják és élvezhetik kedvenc tartalmaikat, többé nincs szükség váltogatásra a különböző applikációk között.

A Viberre is betört a reklám
Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal.
„A Vibernél büszkék vagyunk arra, hogy felhasználóink számára olyan innovatív megoldásokat biztosíthatunk, mint az »Üzenet törlése« funkció. Nagyon szeretjük hallani felhasználóink tanulságos történeteit is arról, miként mentette meg őket a Viber egy-egy kínos szituációtól. Hízelgő számunkra, hogy más alkalmazások is a Viber által megkezdett útra léptek, és bevezették saját platformjukon is a funkciókat, amelyek a Viberen már elérhetőek voltak. Biztos vagyok benne, hogy az idei évben megújított, rendkívül népszerű csevegőbővítményünkre és az ezt követő újdonságainkra a jövőben is referenciaként fognak tekinteni a telekommunikációs piacon” – mondta Djamel Agaoua, a Viber vezérigazgatója.

 

 

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo