Ki lett az év webkereskedője?

Közönségszavazás, majd az azt követő szakmai zsűri döntése alapján a "Év Internetes Kereskedője Díj" 2006. évi nyertese az online piacteret működtető VATERA.hu weboldal lett. Az Év legígéretesebb internetes kereskedője a PPO.hu.

Az Inter-Európa Bank és az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott díjat a idén elnyerő Vatera.hu Magyarország legnagyobb aukciós piactere. A Medián Webaudit (www.webaudit.hu) mérése alapján a leglátogatottabb e-kereskedelemmel foglalkozó oldal. A Vaterán regisztrált felhasználók száma meghaladja a 220.000-et, míg az oldalon található egyedi aukciók száma a 370.000-et. 

A www.ppo.hu internetes kényelmi szolgáltatásokat kínáló oldal tulajdonosa az Investech Kft., amely internetes vállalkozás az általa üzemeltetett oldalakon keresztül végrehajtott online bankkártyás fizetési forgalom alapján. A cégcsoport fő tevékenységi köre az interneten keresztül elérhető elektronikus alapú, innovatív szolgáltatások fejlesztése és értékesítése. Jelenleg egyéni ügyfelek körében a legkedveltebb szolgáltatása a prepaid mobilegyenlegek interneten keresztüli feltöltése (partnerek a Pannon, T-Mobile és a Vodafone), míg üzleti ügyfelek leginkább a gyors bevezetést és teljes körű ügyintézést kínáló Bankkártyás Fizetési Package-et veszik igénybe.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo