Kár kár hátán

Egyre több pénzt áldoznak a károk helyreállítására a világ mobilszolgáltatói, s a mobilszolgáltatók 83 %-a volt kitéve mobileszköz-fertőzésnek.

A mobilszolgáltatók világszerte egyre gyakrabban vannak rosszindulatú támadásoknak kitéve és egyre több pénzt és időt áldoznak a támadások okozta károk helyreállítására - összegzi kutatási megállapításait a McAfee. A vizsgálódás azt mutatja, hogy az érintett mobilszolgáltatók közel fele ellen az utóbbi három hónap során történt támadás. A 2005-ös évhez képest 2006-ban kétszer annyi mobilszolgáltató költött 200 000 dollár feletti összeget a mobilbiztonságra.

Az Informa Telecoms & Media (ITM) McAfee által szponzorált tanulmány kimutatta, hogy a mobilszolgáltatók már most is érzik a mobilfenyegetéseknek az ügyfél-elégedettségre és a hálózati teljesítményre gyakorolt hatását, és egyre inkább nyugtalanítja őket ezeknek a márkanévre és a jövedelemgeneráló szolgáltatásokra gyakorolt potenciális hatása.

Az elemzés szerint a megkérdezett mobilszolgáltatók 83 százaléka volt kitéve mobileszköz-fertőzésnek. Megötszöröződött 2005-ről 2006-ra a biztonságot érintő regisztrált incidensek száma. Az 1000 eszközt meghaladó incidensről beszámoló európai és ázsiai mobilszolgáltatók száma több mint kétszeresre nőtt 2006-ra. A 2005-ös évhez képest 2006-ban kétszerannyi mobilszolgáltató költött 200 000 dollár feletti összeget mobilbiztonságra. A mobilfenyegetések elhárításának költségét több mint 1000 órára becsülő mobilszolgáltatók száma 700 százalékos növekedést mutat. A biztonságot érintő incidensek a legnagyobb befolyást az - a még mindig jelentős ügyfélcserélődést mutató iparágban kulcsfontosságú tényezőnek számító - ügyfél-elégedettségre gyakorolták. A szolgáltatók közel harmada (29 százalék) valamennyi tényező közül - a bevételt is beleértve - az előfizetői elégedettséget nevezte meg, mint ami a legnagyobb veszteséget szenvedte. A rosszindulatú mobiltámadások hatása másodsorban a hálózati teljesítményben jelentkezik.

A kutatásból világosan kitűnik, hogy a mobilszolgáltatókat foglalkoztatja a mobilbiztonságnak vállalkozásukra gyakorolt hatása. Majdnem 80 százalékuk fő tényezőként említette a közönségkapcsolatokra és a márkanévre tett hatást, amelyet szorosan követett az új szolgáltatások megbízhatóságába vetett bizalom megrendülése. Ez döntő fontosságú kérdés, mivel a szolgáltatók az egy előfizetőre jutó átlagos bevétel és a kialakulóban lévő piacok élethossz értékének növelésére törekszenek.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo