Imádják a magyarok a Black Friday-t, tombolni fog a kereskedelem

A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 18-79 éves felnőtt lakosság 94 százaléka hallott már róla, és idén a felnőtt lakosság közel fele tervezi is kihasználni az akciókat. Még egy esetleges múltbeli csalódás sem jelent elzárkózást a vásárlás elől – derült ki a Reacty Digital felméréséből. A vásárolni kívánt főbb termékkategóriák nem változtak tavalyhoz képest és idén is a férfiak terveznek többet költeni ebben az akcióban.

A 18-79 éves magyarok 94 százaléka hallott már a Black Friday akcióról és 37 százaléka vásárolt is a 2023-as Black Friday keretében, főként a 45 év alattiak. A tavaly ebben az időszakban üzletben, illetve online vásárlók aránya is szignifikánsan emelkedett a megelőző évhez képest. Az idei Black Friday iránti érdeklődés is erős, minden második felnőtt magyar tervezi a kedvezmények kihasználását.

A népszerű termékkategóriákban nem volt jelentős változás, bár az első és második helyezett helyet cserélt az előző felméréshez képest: a vásárolni tervezők harmada (34 százalék) háztartási- és vegyiárut tervez beszerezni, tízből hárman pedig ruházati terméket (31 százalék), illetve háztartási kis- és nagygépet (29 százalék). Szolgáltatás igénybevételén a vásárlást tervezők fele (54 százalék) gondolkodik és – ahogy az előző évben – idén is elsősorban szállásfoglaláshoz (18 százalék) szeretnék kihasználni a Black Friday kedvezményeit.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo