A piacon növekvő igény van a nagyvállalati analitikai szoftverekre, mivel a döntések száma és az adatok mennyisége is folyamatosan növekszik a vállalatoknál. Nemcsak szükségesek az adattárházi megoldások, hanem üzleti előnyt is nyújthatnak a vállalatok számára - mondta Paróczi.
Magyarországon a Pannon és a Metro Kereskedelmi Kft. már a szolgáltató ügyfelei közé tartozik. A montenegrói mobilszolgáltató Promonte-nak nyújtott szolgáltatásokat is Magyarországról koordinálják.
A cég jelenleg is tárgyalásokat folytat több magyarországi telekom és pénzügyi területen működő vállalattal a szoftverbevezetés érdekében - közölte a Piac és Profit érdeklődésére az értékesítési vezető. Jelenleg a nagyobb, akár több országban is tevékenykedő cégeket célozzák meg, de a későbbiekben elképzelhető, hogy a középvállalatok számára is ajánlják terméküket.
Ehhez elsősorban olyan piaci gondolkodás és menedzsment szükséges, aki képes és akar is döntéseket hozni, valamint annyira innovatívan gondolkodik, hogy versenyelőnyt tud kovácsolni az üzleti intelligencia használatából. Az üzleti intelligencia segítségével a szolgáltatócégek új dimenzióba pozícionálják magukat, és jóval hatékonyabb üzletpolitikát tudnak folytatni. Például egy mobilszolgáltató esetében az értékes, megtartandó ügyfeleket kiemelten tudják kezelni, számukra extra előnyöket vagy szolgáltatást nyújtani.
A daytoni székhelyű NCR Corporation világszerte közel 30 ezer embert foglalkoztat, Teradata divíziójának teljes bevétele 2006-ban elérte az 1,56 milliárd dollárt.