Felveszi a kesztyűt a Microsoft

2007. augusztus 13-án a Microsoft lezárta az aQuantive akvizícióját, egyúttal megalapította a cég Reklám- és Kiadói Megoldások (Advertiser and Publisher Solutions (APS) Group) üzletágát.

Ez az új üzletág a hirdetők és kiadók számára kifejlesztendő új üzleti modell megalkotásáért lesz felelős. Feladata lesz a különböző hirdetési platformok, köztük  az Atlas, a DRIVEpm, az MSNDR és a Microsoft AdCenter kifejlesztése és marketingje, csakúgy, mint a feltörekvő hirdetési típusok (játékokban feltűnő és mobilreklámok) fejlesztése, és az Avenue A Razorfish ügynökséggel való együttműködés kialakítása.

A divízió vezetője Brian McAndrews, az aQuantive vezérigazgatója lesz, aki közvetlenül Kevin Johnsonnak, a Microsoft Platformok és Szolgáltatások Divíziójának tartozik beszámolási kötelezettséggel.

"A mai napon jelentős lépést tettünk a 40 milliárdos online hirdetési- és a 600 milliárdos reklámüzletbe való belépés felé. Ezek az üzletágak egyre inkább az online és az IP-alapú platformok, úgy, mint a televíziós és játéküzletág felé mozdulnak el" - mondta Johnson. "Az aQuantive technológiáinak és szakembergárdájának átvétele rendkívül fontos stratégiai befektetés, és nagy előrelépést jelent abban, hogy terveinknek megfelelően hamarosan a két legnagyobb online hirdetési platform egyikévé váljunk."

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo