Egyre duzzad a mobilok száma

Májusban a három magyarországi mobiltelefon-szolgáltató ügyfeleinek száma 42 ezerrel 10 millió 149 ezerre nőtt, így száz lakosra 100,9 előfizetés jutott a hónap végén - áll a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) közleményében.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Májusban az előfizetői szám - azaz a hónap utolsó napján hívás fogadására alkalmas SIM kártyák száma - alapján a Pannon részesedése az áprilisi 34,23 százalékról 34,53 százalékra emelkedett, míg a T-Mobile piaci része 44,39 százalékról 44,33 százalékra, a Vodafone részesedése pedig 21,37 százalékról 21,14 százalékra csökkent.

A forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma alapján az év ötödik hónapjában a Pannon piaci része az áprilisi 33,74 százalékról 33,83 százalékra, a T-Mobile piaci részesedése pedig 44,75 százalékról 44,77 százalékra emelkedett. A Vodafone részesedése ugyanakkor 21,51 százalékról 21,41 százalékra csökkent.

A három szolgáltató ügyfelei idén májusban 3649 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás 2007. május végéig összesen 162 701 mobilszámot érintett.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo