Az üzlet, amin bukott a Google

Beszüntette a világ vezető internetes kereső és más szolgáltatásokat adó cége, az amerikai Google az online videókat árusító és kölcsönző fizetős vállalkozását, mert bő másfél év után rájött, hogy nem fog sokat keresni az üzleten az ingyenes videókat szolgáltató cégek mellett.

Videóit eddig néhány dollárért árusította ugyan, de volt, amelyikért 20 dollárt kért. Ehelyett a fizetős online videohirdetések piacára koncentrál. A Google már most is gyakorlatilag reklámbevételekből él, ám ezek elsősorban nem videoreklámok, bennük a szöveges, írott üzenet az uralkodó.

A videoeladási üzlet berekesztése így nem vágja meg túlságosan a Google-t, amelyiknek 12 és fél milliárd dollárja van ez idő szerint a költekezésre.

Ugyanakkor bejelentése szerint új pénzes üzletbe is fog: online tárolási szolgáltatást nyújt nagy tárhelyigényű rendelők számára: évente 20 dollárt kér 6 gigabyte tárhelyért, de 500 dollárt 250 GB-ért. Elsősorban jelentős tárhelyigényű videó-, zenei- és képanyag gyűjtőinek szánja az új fizetős szolgáltatást, melyhez bővített e-mail (Gmail) szolgáltatást is ad.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo