Videóit eddig néhány dollárért árusította ugyan, de volt, amelyikért 20 dollárt kért. Ehelyett a fizetős online videohirdetések piacára koncentrál. A Google már most is gyakorlatilag reklámbevételekből él, ám ezek elsősorban nem videoreklámok, bennük a szöveges, írott üzenet az uralkodó.
A videoeladási üzlet berekesztése így nem vágja meg túlságosan a Google-t, amelyiknek 12 és fél milliárd dollárja van ez idő szerint a költekezésre.
Ugyanakkor bejelentése szerint új pénzes üzletbe is fog: online tárolási szolgáltatást nyújt nagy tárhelyigényű rendelők számára: évente 20 dollárt kér 6 gigabyte tárhelyért, de 500 dollárt 250 GB-ért. Elsősorban jelentős tárhelyigényű videó-, zenei- és képanyag gyűjtőinek szánja az új fizetős szolgáltatást, melyhez bővített e-mail (Gmail) szolgáltatást is ad.