Akciócsoport nyomoz a hiperekben

A GlobalPlaza.hu "AKCIÓRENDŐRSÉG" néven, fogyasztóknak, vásárlóknak szóló akciókat ellenőrző csoportot hozott létre.

Az "akciórendőrség" feladata, hogy szúrópróba szerűen meggyőződjön róla, hogy az áruházláncok, hipermarketek akciós újságaiban szereplő termékek megvásárolhatók-e vagy sem, és ezeket a tapasztalatokat megossza az internetező vásárlókkal.

Az "Akciórendőrség" hétről-hétre véletlenszerűen kiválaszt egy-egy áruházat, amely referenciául szolgál a megfigyelésben. A "kommandó" az áruházakban próbavásárlásokkal állapítja meg, hogy valóban lehet-e a meghirdetett terméket kapni, van-e belőle azonnal megvásárolható termék, vagy sem. Az "Akciórendőrség" munkájával a GlobalPlaza.hu így egy hét alatt 11 áruházlánc és hipermarket különböző áruházaiban ellenőriz több tucat akciós terméket.

Az áruházláncoknak lehetőségük van arra, hogy a www.globalplaza.hu-n jelezzék a vásárlók felé, ha egy akciós termékük esetleg hamarabb elfogyna, mint ameddig az akció tart, vagy netán módosultak a kínált termék paraméterei.

A vásárlók megadhatják, hogy az általuk keresett termék valóban kapható volt-e vagy sem az adott áruházban. Abban az esetben, ha a termék nem volt elérhető, akkor az "Akciórendőrség" kivizsgálja a bejelentést és amennyiben az helytálló volt, az oldalon is megjelenteti, közvetlenül a termékhez kapcsolva. Az elégedetlen, vagy elégedett vásárló tapasztalatait az "Akciórendőrség" eljuttatja az áruház vezetéséhez, szélsőséges esetben a fogyasztók érdekeit védő szerveknek is.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo