Az "akciórendőrség" feladata, hogy szúrópróba szerűen meggyőződjön róla, hogy az áruházláncok, hipermarketek akciós újságaiban szereplő termékek megvásárolhatók-e vagy sem, és ezeket a tapasztalatokat megossza az internetező vásárlókkal.
Az "Akciórendőrség" hétről-hétre véletlenszerűen kiválaszt egy-egy áruházat, amely referenciául szolgál a megfigyelésben. A "kommandó" az áruházakban próbavásárlásokkal állapítja meg, hogy valóban lehet-e a meghirdetett terméket kapni, van-e belőle azonnal megvásárolható termék, vagy sem. Az "Akciórendőrség" munkájával a GlobalPlaza.hu így egy hét alatt 11 áruházlánc és hipermarket különböző áruházaiban ellenőriz több tucat akciós terméket.
Az áruházláncoknak lehetőségük van arra, hogy a www.globalplaza.hu-n jelezzék a vásárlók felé, ha egy akciós termékük esetleg hamarabb elfogyna, mint ameddig az akció tart, vagy netán módosultak a kínált termék paraméterei.
A vásárlók megadhatják, hogy az általuk keresett termék valóban kapható volt-e vagy sem az adott áruházban. Abban az esetben, ha a termék nem volt elérhető, akkor az "Akciórendőrség" kivizsgálja a bejelentést és amennyiben az helytálló volt, az oldalon is megjelenteti, közvetlenül a termékhez kapcsolva. Az elégedetlen, vagy elégedett vásárló tapasztalatait az "Akciórendőrség" eljuttatja az áruház vezetéséhez, szélsőséges esetben a fogyasztók érdekeit védő szerveknek is.