Joe Zuravle, a társaság vezérigazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón közölte: a jelenlegi chello előfizetők például változatlan havi díjért háromszoros sebességgel internetezhetnek, s elérhetik a 20 megabites letöltési sebességet. A társaság a fejlesztés konkrét összegét nem közölte, de az MTI értesülései szerint több millió euróba kerül.
Az UPC azért alakítja át portfólióját, alakít ki új csomagokat és növeli jelentősen a sávszélességet, mert az interneten egyre több olyan alkalmazást és szolgáltatást lehet elérni, amelyek igénybevételéhez ez szükséges. Az UPC-nek több mint 200 ezer internet-előfizetője van, ami mintegy ötöde a potenciálisan elérhető háztartások számának. Arra számítanak, hogy az idei éles versenyben is legalább olyan mértékben - mintegy 50 százalékkal - nő az előfizetői szám, mint tavaly.
A műszaki fejlesztés június végén fejeződik be, addigra minden előfizető az új rendszer szerint internetezhet. A régi csomagok megszűnnek, s mindenki automatikusan abba a csomagba kerül, amelyik árban legközelebb esik a korábbihoz. Az árak nem nőnek, csak a sávszélesség.