A cégek is webtelefonoznak

Miközben a vállalatok mind kevesebbet költenek a hagyományos telefóniára, az interneten keresztüli kommunikációra (IP-telefonia, VoIP) egyre több pénzt költenek: az előrejelzések szerint 2007-ben világszerte a nagyvállalati telefonköltések 90 százalékát már az IP-megoldásokra fordítják.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A NextiraOne Magyarország Kft., az Interware Internet Szolgáltató Zrt. és a Cisco Systems Magyarország közös sajtótájékoztatóján csütörtökön Budapesten elhangzott: a vállalati költéseket tekintve 2005-ben volt a fordulópont, ekkor haladták meg először az IP-telefóniára (IP - Internet Protocol Communications)költött összegek a hagyományos megoldásokét.

A trend az idén is folytatódik, hiszen 2006-ban a Synergy Research Group felmérése szerint a telefónia-beruházások 75 százalékát már az IP-re fordított összegek teszik ki.

A VoIP (Voice over Internet Protocol) és az IP-telefónia fejlődését jellemzi, hogy míg a Cisco 2001-2004 között összesen 1 millió internetes telefont adott el a világon, addig ma már 3-4 hónap alatt értékesít ugyanennyit. Az IP-telefont és -rendszereket gyártó és forgalmazó Cisco világszintű részesedése 42 százalék, míg a magyar piacon ez az arány 40 százalék körüli.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo