Újságírói díj a diszkrimináció ellen

"A sokszínűségért. A diszkrimináció ellen." kampány 2007-ben is meghirdetett Európai Uniós Újságírói Díja arra bíztatja az újságírókat, hogy tanulmányozzák és írják meg a faji vagy etnikai származáson, valláson vagy meggyőződésen, koron, fogyatékosságon vagy szexuális irányultságon alapuló megkülönböztetésről szóló tapasztalataikat.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az európaiak 64%-a gondolja, hogy a diszkrimináció súlyos probléma országukban, és a megkérdezettek több mint fele szerint az illetékesek nem tesznek meg mindent a probléma leküzdéséért, állítja a januárban közzétett Eurobarometer felmérés.

Az EU Újságírói Díj azokat az újságírókat díjazza, akik a sokszínűség előnyeire és a diszkrimináció elleni küzdelem fontosságára hívják fel a figyelmet. A díj fontos alkotóeleme az EU 2003 óta tartó diszkriminációellenes kampányának, és a pályázat résztvevőinek száma évről évre nő. 2006-ban több mint 700 nevezőt regisztráltak A verseny győzteseinek listáját áprilisban, Brüsszelben hirdetik ki.  További információ és a jelentkezési lap a www.stop-discrimination.info oldalon.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo