A már Magyarországon is elérhető megoldás lehetővé tette a tevékenységek hatékony koordinálását, valamint az építkezés előrehaladásának folyamatos nyomon követését, ellenőrzését. A szoftver fejlett funkcióinak köszönhetően a tervezők, mérnökök és az építőbrigádok tagjai könnyen hozzáférhettek az információkhoz, tervekhez, jelentésekhez és dokumentumokhoz, felgyorsítva a döntéshozatalt és növelve a munka hatékonyságát.
„Ekkora léptékű projektben az egyik kihívás az volt, hogy minden érintett között biztosítsuk a folyamatos információáramlást. Különösen fontos volt számunkra a könnyű alkalmazhatóság, az eszköz hozzáigazítása a helyszínen dolgozók aktuális igényeihez. Ezeket a célokat egyebek között a PlanRadarral kialakított együttműködésnek köszönhetően sikerült elérnünk, a szoftver hatékonyan támogatott minket a munka minden szakaszában” – mondta Maciej Olczyk, a HB Reavis Poland igazgatója.
A PlanRadar szoftvere lehetővé tette a hibák gyors azonosítását, folyamatos hozzáférést biztosított a szükséges dokumentációhoz, ami az elvégzett munka minőségének javulását eredményezte. A műszaki problémákat sikerült valós időben megoldani, ami a minimálisra csökkentette az állásidőt, és biztosította, felgyorsította az épület felkészítését a teljeskörű átadásra.
A szoftver bevezetése zökkenőmentesen zajlott, a platformot a HB Reavis csapatának 20 tagja, ezen túlmenően pedig több mint 130 alvállalkozó használta. A PlanRadar munkatársai által biztosított gyors betanulást követően már rövid utasítások is elegendőek voltak ahhoz, hogy mindenki hatékonyan kezelje ezt az innovatív eszközt. A HB Reavis elégedettségét jól mutatja, hogy a bécsi cég termékét már számos európai projektjénél használja és az új fejlesztéseknél is bevezeti.