Tudjuk melyik autótípussal kell a legritkábban szervizbe menni

A megbízhatóság az egyik legfontosabb szempont, amelyet új jármű vásárlásakor figyelembe kell venni, különösen mivel az autók technikai felszereltsége egyre bonyolultabb.

A J.D. Power 2024-es amerikai jármű-megbízhatósági tanulmányának friss eredményei szerint a Toyota és a Lexus lett az Egyesült Államok legmegbízhatóbb autómárkája, messze lehagyva japán versenytársait. A Honda és az Acura a távoli 20. és 21. helyen áll. A Nissan a 16. helyet szerezte meg, az Infiniti pedig a 23-at.

A legkevésbé megbízható autógyártó a Chrysler. Ez az egyetlen márka, amely meghaladta a 100 járműre vetített 300 problémát.

Az információs és szórakoztató rendszerek komoly bajokat okoznak

J.D. Power tanulmánya szerint az „Infotainment” volt a tulajdonosok által tapasztalt leggyakoribb problématípus, közel kétszer annyi problémával, mint a második legmagasabb kategória, a „Külső”.

Az Infotainment kategóriában gyakori probléma volt az Android Auto és az Apple CarPlay csatlakoztatása, valamint a beépített hangfelismerés.

Véleményvezér

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat 

A magyar állam inflációt generál.
Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk

Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk 

Nagyon döcög a magyar agrárágazat.
Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort 

Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort  

A miniszterelnök eltűnt.
25-30 százalékkal drágul az alma

25-30 százalékkal drágul az alma 

Nem sok jót várhatunk az idén mezőgazdaságunktól.
Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés

Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés  

A Nyugdíjas Parlament úgy látja, a tervezett lépés nagymértékben elbizonytalanítja a megtakarítókat.
Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik

Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik  

A Tisza Párt elnöke az oktatás és a szociális szféra fel fordul. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo