Szaporodnak a céges rendezvények

A magyar vállalatok rendezvényszervezési szokásairól készített online piackutatást a KutatóCentrum. Az eredmények szerint a választás legfőbb szempontja a minőség és az alacsony ár, a referenciák kevésbé számítanak.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az interneten jelen lévő magyarországi vállalatok 15 százaléka havi rendszerességgel szervez céges rendezvényeket - derült ki a KutatóCentrum magyar vállalatok rendezvényszervezési szokásait felmérő online piackutatásból. A 2595 üzleti döntéshozó bevonásával zajló felmérés szerint a leggyakoribb rendezvények a partnerek, vevők számára rendezett találkozók. A cégek 8 százaléka havi rendszerességgel ápolja így kapcsolatait az ügyfélkörével, de további 76 százalék is tart ilyen összejöveteleket.

A rendezvények között népszerűek még a munkatársak kompetenciáinak fejlesztését célzó tréningek, valamint a munkahelyi légkör erősítését is szolgáló csapatépítő tréningek. Előbbieket a cégek 81, utóbbiakat pedig 70 százaléka alkalmazza.

Mindemellett egyre jellemzőbb, hogy a vállalatok a szervezéssel járó munkát nem cégen belül oldják meg, hanem rendezvényszervezők szolgáltatását veszik igénybe. Hat százalék állandó, míg 23 százalék nem állandó partnerre bízza a munkát. A partnerek megválasztásában a legfontosabb szempont a minőség (44 százalék), de a megkérdezettek lényegesnek tartják az alacsony árat is (24 százalék). Érdekesség ugyanakkor, hogy a kiválasztásban kevésbé dominál az ismertség és a referencia.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo