Siralmas évkezdés a magyar kivitelben

Januárban az export euróban számított értéke 7,4, az importé 14 százalékkal kisebb volt az előző év azonos időszakinál. A termék-külkereskedelmi egyenleg 900 millió euróval javult. Az előző hónaphoz viszonyítva a külkereskedelmi termékforgalom szintje az exportoldalon 12, az importoldalon 4,2 százalékkal nőtt – jelentette a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). 

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A KSH adatai szerint januárban a kivitel értéke 11,4 milliárd eurót (4364 milliárd forintot), a behozatalé 10,9 milliárd eurót (4175 milliárd forintot) tett ki. A termék-külkereskedelmi egyenleg 497 millió euró (190 milliárd forint) volt.

(Forrás: KSH)
(Forrás: KSH)

A kivitel 78, a behozatal 70 százalékát az EU tagállamaival bonyolítottuk le.

Az egy évvel korábbihoz képest az export euróban számított értéke 7,4, az importé 14 százalékkal csökkent - közölte a KSH. 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo