A márkaaktivitásokhoz kapcsolódó kereskedelmi bevételek növekedése tette lehetővé, hogy a Tottenham Hotspur (615 millió euró) és a Liverpool (715 millió euró) megőrizze helyezését a top 10-ben. Ugyanennek köszönhető, hogy az AC Milan a 13. helyet szerezte meg, dacára annak, hogy a klub lemaradt a UEFA Bajnokok Ligája közvetítési bevételekről. A Juventus (356 millió euró) egy éves eltiltásának eredményeként a 11. helyről a 16. helyre esett vissza, ami a klub eddigi legalacsonyabb helyezése a Football Money League történetében. Az idei Football Money League első tíz klubjából hat ezúttal is angol, míg olasz nemzetiségű csapat már zsinórban harmadik éve nem fér be a legszűkebb tízes mezőnybe.
„A jövőt tekintve 2025-ben világszerte több mint 300 stadionfelújítás vagy építés van folyamatban. Igaz, hogy nem mindegyik kapcsolódik futballklubokhoz, de ez is tükrözi, hogy az egész iparág egyre nagyobb hangsúlyt fektet a stabil és diverzifikált bevételi források megteremtésére. Az európai top bajnokságok közül a Premier League és a La Liga számíthat jelentős nemzetközi közvetítési bevétel-növekedésre, míg az UEFA és a FIFA új versenyformátumai a kisebb ligák klubjai számára is növekedési lehetőségeket teremtenek. Ugyanakkor a sűrű versenynaptár miatt a játékosok leterheltsége olyan tényező, ami hosszú távon a sportág értékét és minőségét is veszélyeztetheti. A kluboknak nemcsak a sportteljesítményük, hanem nemzetközi márkaépítésük fejlesztésére is összpontosítaniuk kell, hogy versenyképesek maradjanak a globális piacon” – összegezte Pósfay László, a Deloitte Pénzügyi tanácsadási csapatának partnere.