Népszerű a netes repülőjegy

Magyarországon a repülőjegy a negyedik legnépszerűbb internetes árucikk, a British Airways és a hg.hu internetes portál felmérése alapján.

A felmérés szerint két évvel ezelőtt az utazók 65 százaléka csak tájékozódott az interneten, ma már 23 százalékuk lefoglalja, 27 százalékuk pedig ki is fizeti az utazását az interneten keresztül. Ma már az utazók mindössze 36 százaléka használja csak tájékozódásra az internetet.

A felmérés szerint az utazók 75 százaléka európai városokba látogat. Közülük 54 százalék kellemes időtöltésnek szánja az utazást, 20 százalék barát-, illetve rokonlátogatásra utazik, 19 százalékuk a hétvégi kikapcsolódást keresi és 15 százalék üzleti ügyben ül repülőgépre.

Az ACNielsen piackutató cég adatai szerint 2005-ben az online világkereskedelem 627 millió vásárlója közül 135 millióan repülőjegyet vásároltak, és ezzel világviszonylatban is a repülőjegy a negyedik legnépszerűbb az internetes termékek közül.

Véleményvezér

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.
Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök

Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök 

Ezt a kritikát nem teszi zsebre a köztársasági elnök.
A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb 

A magyar egészségügy bizonyítványa a leggyengébb.
Az ukránok szerint Szijjártó Péter hazudott

Az ukránok szerint Szijjártó Péter hazudott 

Gyanús az ukránoknak a magyar külügyminiszter.
A Bige-család visszautasítja Gulyás Gergely vádjait

A Bige-család visszautasítja Gulyás Gergely vádjait 

A kormány nem tud leszállni a Bige-családról.
Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe

Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe 

Titok, hogy Trump bejelentésének megfelelően indultak-e amerikai atomtengeralattjárók az orosz partok felé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo