Ám az említett vodka nem is orosz, hanem ukrán gyártmány, más kutatók szerint a "zöld márka", ami a Moszkovszkaja zöld címkéjéhez kapcsolható. Abban értenek egyet a piackutatók, hogy ezek mellett a Putyinka a piac hármas számú szereplője, s nem biztos, hogy még csak bronzérmes. Az orosz vodkapiacon rengeteg a szereplő, jellemző, hogy piacvezető helyet adnak annak a márkának, melynek részesedése meghaladja a 4,5 százalékot. Más kutatók szerint 6 százalékkal lehet országos piacnyertes valaki, a zöldcimkés részesedése ennyi lehet, a Putyinkáé 5 százalékos.
Mindez azonban 32 orosz nagyvárosban végzett piackutatáson alapul, ha a vidéket is figyelembe veszik, akkor változhat a sorrend. Kiderült ez egy a cigarettamárkákkal kapcsolatos orosz piackutatásnál, ahol előbb kihozták nyertesnek az L&M márkát, majd utána első helyezettnek kiáltották ki a Winstont, és ezzel mostanra minden kutató egyetért - írja a Komerszant című üzleti lap.