Már nem bírjuk, ami az élelmiszeráraknál történik

Az élelmiszerárak növekedése sok termékcsoportban érte el azt az ingerküszöböt, amely után a fogyasztók megváltoztatják a vásárlási szokásaikat. Érdekes adat, hogy a változtatás mellett a fogyasztók számára a márkahűség is fontos azoknak a termékeknek az esetében, amelyekben megbíznak.
 

A negyedik kategória a tudatosság, azaz a vásárlók több időt és energiát fordítanak a vásárlásaik megtervezésére, bevásárlólistával kelnek útra és ehhez szorosan tartják is magukat.

Promóciós és árverseny a magyar boltokban

A vásárlói szokások változása Magyarországon ismét előtérbe helyezte a márkák közötti promóciós és árversenyt. A fogyasztói felmérésből jól látszik, hogy a fogyasztók aktívan keresik az olcsóbb lehetőségeket, akár olcsóbb helyettesítő termék vagy promóciók formájában. A vásárlási szokások szempontjából azonban érdekes adat, hogy a fogyasztók az olcsóbb termékek felkutatása mellett néhány olyan termék esetében kivételt tesznek, amelyben megbíznak és az áremelkedés ellenére is kitartanak az adott márka mellett.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo